Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *sulla*
hvis dere ammer så er det nok hormonelt... jeg er frisør men har enda ikke sett at en shampo virker på hårtap av amming.... men jeg skal ikke si atr det ikke funker på alle men jeg har enda ikke opplevd det [&:] har jobbet med kearstase og synes de er veldig god men men, det er jo kanskje verdt et forsøk, det vil jo i hvertfall ikke bli verre[;)]
ORIGINAL: Primrose
desverre så har jeg ikke tro på at man kan fikse håret ved å tilføre noe utenpå.... det er vel sånn typisk frisørtriks for å selge [8|]. Nei, man må nok heller spise vitaminer eller noe (er det B vitamin? jeg vet i grunnen ikke). Jeg også mister noe sinnsykt med hår, men jeg har så masse så er ikke krise.
du får nok veldig fint og blankt hår med kerastase kuren da, så bortkasta er det ikke [:D]
ORIGINAL: lievebaby
hvis dere ammer så er det nok hormonelt... jeg er frisør men har enda ikke sett at en shampo virker på hårtap av amming.... men jeg skal ikke si atr det ikke funker på alle men jeg har enda ikke opplevd det [&:] har jobbet med kearstase og synes de er veldig god men men, det er jo kanskje verdt et forsøk, det vil jo i hvertfall ikke bli verre[;)]
jeg fullammer ja! Viss det er hormonelt, så fungerer vel ikke noe?! Den kuren jeg snakka om fra kerastase ineholder 10 "ampuller" - der jeg tar 1 slik og fordeler i hårbunnen 3 ganger i uken (i 10 uker) og så fikk jeg beskjed om å bruke en spesial shampoo i tillegg. Jeg vet ikke om dette stresset og pengene er verdt et forsøk, siden det er hormonelt må det jo gå over av seg selv [8|]
ORIGINAL: Primrose
ORIGINAL: lievebaby
jeg fullammer ja! Viss det er hormonelt, så fungerer vel ikke noe?! Den kuren jeg snakka om fra kerastase ineholder 10 "ampuller" - der jeg tar 1 slik og fordeler i hårbunnen 3 ganger i uken (i 10 uker) og så fikk jeg beskjed om å bruke en spesial shampoo i tillegg. Jeg vet ikke om dette stresset og pengene er verdt et forsøk, siden det er hormonelt må det jo gå over av seg selv [8|]
helt enig med deg! tror ikke det funker på vanlig hårtap (uten amming) heller jeg... hva inneholder ampullene da?
det er så typisk frisører asså (no offense, jeg hadde tenkt å bli frisør selv), kjenner jeg blir så oppgitt! det er det samme med de sjampoene for splittede tupper....
ORIGINAL: Ho Mor
Det vil neppe funke. Når man går gravid så har man noen hormoner i kroppen som gjør at man faktisk mister mindre hår enn vanlig (i de aller fleste tilfeller) Og når man har født så forsvinner disse hormonene litt etter litt. Når det er ca tre mnd siden fødel (pluss/minus) så er hormonene så og si ute, og man mister da alt håret som skulle falt av i løpet av svangerskapet pluss det man til vanlig mister. Altså;dette er hår som skal av. Og om ett års tid så går vi alle med to-tre cm lange hår som stikker ut fra hodebunnen over alt[8D] Jeg hadde ikke brukt 700kr på slike produkter når jeg vet at dette håret skal av. Men man kan jo ta litt ekstra bvitamin[:)]
ORIGINAL: KathMor
ORIGINAL: kajja
Skal vi miste så enorm med hår altså!? Hjelp! vil jo ikke bli skalla heller[8|] Jeg har ikke mistet hår til nå... Hvor gale kan det bli da?[:-]
Denne må jeg srive under på! Hjeeelp - må jeg fovente å miste heile stasen min?? [&:]