Hårtap

Anki

Forelsket i forumet
Januar 2017
Marsipanene 2019
Mange som mister mye hår? Begynte når frøkna var 3 mnd og nå når hun straks er 5 røyter jeg fortsatt som et uvær. [emoji85] Utrolig at det er hår igjen på dette hodet så mye hår som jeg drar ut!
Hvor lenge pleier det å holde på?

Mister også mye hår.. synes jeg har røytet ekstremt siden midt i svangerskapet, jeg [emoji28] Kan hende jeg røyter biiiiittelitt mindre nå, men fortsatt en del... ikke blitt skallet enda, men herregud fjonene står til alle kanter [emoji38] Minien er 5,5 mnd.

Begynte da han var 1-2 mnd, roet seg vel rundt 4 mnd. Nå har jeg fått masse babyfjon i panna :p

Røyter som en gal. Er verre enn da vi hadde hund hjemme. Mini er fem måneder og ingen tegn til at det dabber av.

Jepp, dabber mer og mer av etterhvert som barnet blir eldre [emoji846] Bedret seg her nå, men her begynte det rett etter fødsel og ho er 6mnd i morgen [emoji28]

...røyter noe så sinnsykt. Holdt på i to måneder nå [emoji28][emoji85]

Det er lange, mørke hår overalt, må plukke av mini hele tiden. Tørker av det som legger seg på sluket i dusjen, drar ut av hårbørste og tar det som ikke har ramlet helt av i tørking/børsting, og kaster alt i do. Ser jo ut som om jeg daglig spyler ned en hel parykk :( Lurer på om det er antydning til bedring nå, han er akkurat blitt fem måneder. Holdt på siden han var tre måneder ca.

Mister maaasse hår. Dusjen e tett hele tiden, selv om vi har helt i Plumbo og mudin flere ganger.. tok seg vel opp for et par mnd siden, e spent på kor lenge det skal pågå [emoji87]

Har 1/3 av det håret jeh vanligvis har, fått viker og ser rett ned i hodebunnen. Helt tragisk! Håper det stopper snart

Føler ting har stabilisert seg litt nå. Men i morgen blir det å klippe seg ganske kort.... gleder meg virkelig til frisør...

Blitt bedre, men fortsatt en god del.

Starta rundt 4 mnd her, bedra seg litt nå ved snart 6 mnd. Tror jeg er heldig på aklurat dette, mister ikke så merkbart mye

Nå har jeg ca 1-2 cm lange "stubber", merker det spesielt godt i vikene og panna, ser så rart ut. :p Barselfjon!

Røyter fortsatt enormt (tutta er 6mnd på tirsdag), men merker *kryssitaket* noe bedring tror jeg!!

Back
Topp