Hårtap - Anyone?

Annemarulfsen

Spent førstegangsmamma :)
Er det andre enn meg som føler de snart umulig kan ha mer hår igjen på hodet? Samboer beskrev det godt: Det er som å bo sammen med en katt :) Lucky me!

Har plutselig fått lugg...;) I flg frisøren så har jeg så masse hår, så skulle ikke være bekymret for at det skulle bli tynt :p

Her er det motsatt... har omtrent ikke sett et løst hår hele svangerskapet, så har endelig litt fyldig hår.
Men jeg vet det bare er for en periode. Det var sånn sist og, og et par mnd etter fødsel mistet jeg MASSE!

Haha - i wish! Jeg har så tykt hår at det er tungt og vanskelig å gjøre noe med.. :) kunne gjerne fått litt av det "mistehår"-styret som mange gravide opplever! :)

Mister ikke menst jeg er gravid,men er verre en en hund som slipper vinterpelsen menst jeg ammer....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Her har jeg ikke mister noe, men frisøren sa jeg måtte bare gjøre men klar for å få ammelugg om ikke så lenge nå :/

Mistet en del hår når jeg ammet sist, men meket det ikke før det begynte å komme tilbake. Plutselig fikk jeg pannelugg :p

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Jeg ble helt blond forrige svangerskap. Skikkelig platina. Alle trodde jeg hadde bleket håret. En uke og to etter fødsel fikk jeg mørk ettervekst. Weird :p

Jeg mistet mye hår tidligere i svangerskapet men ikke nå... Regner med jeg kommer til å miste nøye igjen etter av babyen har kommet :p jeg har veldig tykt hår så jør ingenting :p

Sist gang mistet jeg mindre hår enn vanlig under graviditeten, tre måneder etter fødselen derimot så datt det av i mengder. Har akkurat begynt å få tykkelsen tilbake. Mister lite nå også men om tre-fire måneder så er det vel på an igjen :(

Her er det motsatt,har fått ekstra lugg og med manken jeg har fra før av så føler jeg meg litt som et skogstroll :S

Back
Topp