Hårstyling barn?

Milje

Elsker forumet
Kunne du brukt/bruker du krølltang/rettetang/stylingprodukter i håret til barnet ditt?

Hvis ja, hvor gammelt er barnet ditt?

har brukt natusan hårgele til barn på rampen når han skal pynte seg.
Begynte vel litt med det når han var 2-3 år.
Men da på anledninger som burdag, jul, 17.mai og sånn.

Ville ikke brukt rettetang og krølltang på håret til ungene nei.

EG har krølla håret til toåringen min med krølltanga, men kun for sånn dilling her heima. Type; eg og vil prøva mamma!

Ikkje for å fjonga ho opp når me skal noko....[8|]

Jeg krølla håret til eldste da hun skulle i bursdagen til yndlingsonkelen hennes. Hun er 4år, og måtte jo ha krøller som mamma. Ble jo ikke så mye, da hun har krøller fra før så ble ikke mye ekstra krøll hun fikk i håret.

Jeg kunne godt ha brukt krølltang på min 4åring, hun f.eks.har kreppet håret flere ganger.
Storebror på 6 bruker voks i håret rett som det er, vil gjøre likt som storebror[:D]

Fletter håret etter dusjing vi, så får de krøller av det.

ORIGINAL: Mammapostei!

EG har krølla håret til toåringen min med krølltanga, men kun for sånn dilling her heima. Type; eg og vil prøva mamma!

Ikkje for å fjonga ho opp når me skal noko....[8|]

Det er jo bare kos da! [:D]

ikke til vanlig. Men på juleaften og et par bursdager vi har vært på har han fått litt pomade i håret sånn at han får hanekam. Han er sååå søt. hehe. Han er 16 mnd gammel. Har hatt det 3-4 ganger :)

Jeg føner stortsett håret til tuppa etter dusj, men eneste "styling" vi bruker når hun har vasket håret er serum fra KMS og spraybalsam fra KMS.

Spraybalsamen bruker vi som "hårspray", men er jo ikke mye hold da.

Vet ikke om man kan kalle det hårstyling, men jeg bruker å føne håret hennes etter hun har badet slik at det tørker raskere, og da hender det at jeg sprayer i varmebeskyttelse (når jeg husker det). Håret legger seg finere da, om jeg ikke føner det ser hun skikkelig bustete ut uansett hva jeg prøver.

Når jenta mi var 3 år skulle hun være brudepike i bestefar sitt bryllup, det var da noen i slekta som var frisør og som brukte krølltang og div. hårprodukter på alle jentene. Ser ikke noe galt i det til slike festligheter, verre om det blir hver dag liksom

ORIGINAL: smash

Fletter håret etter dusjing vi, så får de krøller av det.

Ja, det har lillemor gjort lenge. Og så fikk hun låne storesøster sin krølltang da vi skulle på kino for en stund siden, og det var kjempepop.

Har nettopp kjøpt første flasken hårspray ever til en av ungene, hun eldste har fått en. Måtte svelge en kamel så stor som ett år der ja... [:-]

tenkte jeg skulle bruke kreppetang, tuppering og rød fargespray til karnevalet når gutten min skal bli baktus...[8|][:D]

Har ikke hatt behov for det [:D] Men hadde ikke hatt noe problem med å bruke det..

Hun har krøller/fall så det eneste måtte vært rettetang, men ser ikke hvorfor [:-] hehe..

Storebror har vi fikset og stylet ved anledninger så lenge jeg kan huske, med rød og
blå gele i hanekamen når han hadde det[8D]

Back
Topp