Hårstrikker!

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
Tviler litt!
Velger heller noen tykke gode strikker istedenfor.
Men det med de vanlige strikkene er sant, de sliter veldig på håret

Ærlig talt, de sliter på håret? Det å ha hestehale sliter på håret. Skal vi slutte med alle typer spenner også? Og hva med hårprodukter?

Også hørt det med hårstrikker med metall, og ja - merker de sliter på håret.

Men vet ikke helt om jeg tror på at de der er så fantastiske. Synes de var ganske dyre og.

Altså, det finnes strikk uten metall i butikkene til 10-20 kr i butikkene :p Strikk trenger ikke å koste 80kr. Men de i linken er sikkert bedre enn vanlig strikk. Men jeg har alltid hørt at det å ha hestehale sliter på håret uansett strikk.

Ærlig talt, de sliter på håret? Det å ha hestehale sliter på håret. Skal vi slutte med alle typer spenner også? Og hva med hårprodukter?
Tenkte jeg å. Vurderte nesten å kun begynne å vaske håret med grønnsåpe og øl...
Hår vokser jo hele tiden, så jeg syntes ikke det er så viktig jeg da..

Tenkte jeg å. Vurderte nesten å kun begynne å vaske håret med grønnsåpe og øl...
Hår vokser jo hele tiden, så jeg syntes ikke det er så viktig jeg da..
Problemet med de metallstrikkene er at de gjerne drar ut hår, og der håret er dratt ut finnes det ikke garanti for at håret vokser tilbake dessverre.
Derfor bedre med andre strikker :-) men ville nok ikke kjøpt de der uansett ;)

Problemet med de metallstrikkene er at de gjerne drar ut hår, og der håret er dratt ut finnes det ikke garanti for at håret vokser tilbake dessverre.
Derfor bedre med andre strikker :-) men ville nok ikke kjøpt de der uansett ;)

Ingen garanti for at håret vokser ut igjen? Gjelder det kun for hår som er dratt ut pga strikk? Hva med barnehender som drar ut hår? Hårbørste, dusjing osv osv?

Ingen garanti for at håret vokser ut igjen? Gjelder det kun for hår som er dratt ut pga strikk? Hva med barnehender som drar ut hår? Hårbørste, dusjing osv osv?
Selvsagt gjelder det alt. Men vil man unødvendig rive ut hårstrå når man ikke trenger?? Jeg vil ihvertfall ikke det!

vel, jeg fikk kjøpt en svær pose med strikker for en helt annen pris og de var uten metalldings. Jeg hadde aldri betalt så mye for hårstrikker som forsvinner daglig; Så mye slitasje er det ikke! :-)

Syns det ser ut som gummistrikker, og det lugger jo så fælt! Glad jeg har bob :D
Datteren min bruker sånne tøystrikker, er ikke metall på de heller.

Ikke prøvd de, men kjenner jeg er skeptisk..;)
finnes jo tusen andre hårstrikk uten metall...

Kjøper slike plastikkstrikk på e-bay,mangen i pakken til lite penger:-)
Og så bedre for de små jentene mine og så bare river jeg de i to og ingen vonter når de skal av:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Kjøper slike plastikkstrikk på e-bay,mangen i pakken til lite penger:-)
Og så bedre for de små jentene mine og så bare river jeg de i to og ingen vonter når de skal av:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Link?! :)

Tror jeg står over gitt..kjøper hårstrikker på nille feks uten metall til en mye billigere penge :)

Kjøper vanlige på butikker. De er helt like bare uten metall

Altså, det finnes strikk uten metall i butikkene til 10-20 kr i butikkene :p Strikk trenger ikke å koste 80kr. Men de i linken er sikkert bedre enn vanlig strikk. Men jeg har alltid hørt at det å ha hestehale sliter på håret uansett strikk.

Var det jeg tenkte også... har da sånne uten metall liggende her fra hm eller noe..

Back
Topp