G Gullgutten Elsker forumet 22 Mar 2012 #1 Finnes det en hårskum som ikke har som intensjon å gi volum?
Nedsig Elsker forumet 23 Mar 2012 #2 Hva vil du at intensjonen skal være? Det finnes produkter for det meste (de færreste holder ord, men det er en annen sak).
Hva vil du at intensjonen skal være? Det finnes produkter for det meste (de færreste holder ord, men det er en annen sak).
L *Labambie Forumet er livet 23 Mar 2012 #3 Da ville jeg kanskje heller satset på et annet produkt? Legger til at ingen hårskum gir volum med mindre det fønes på.
Da ville jeg kanskje heller satset på et annet produkt? Legger til at ingen hårskum gir volum med mindre det fønes på.
G Gullgutten Elsker forumet 23 Mar 2012 #4 Labambie skrev: Da ville jeg kanskje heller satset på et annet produkt? Legger til at ingen hårskum gir volum med mindre det fønes på. Ja kanskje det. Har brukt det for å "dempe" nyvasket hår litt (har tykt hår),samt samle det og prøve beholde den nyvaskede/vått hår- looken
Labambie skrev: Da ville jeg kanskje heller satset på et annet produkt? Legger til at ingen hårskum gir volum med mindre det fønes på. Ja kanskje det. Har brukt det for å "dempe" nyvasket hår litt (har tykt hår),samt samle det og prøve beholde den nyvaskede/vått hår- looken