Hårsår barn

LA-dad87

Forelsket i forumet
Har ei jente på 2år som er utroligt hårsår, hu begynner å skape seg bare vi tar i håre hennes.

Er det flere som kjenner seg igjen? hva skal man kan gjør?

Den har jeg også hørt mye bra om, og hadde tenkt å foreslå den ;)

Jeg var helt voldsomt hårskjær når jeg var liten. Det eneste som hjalp var å klippe det av. :) Det er ikke vits med langt hår til ekstremt hårskjære barn.

Bruk masse balsamspray ca 5 minutter før du børster, så den får virket litt ;)

Klippet det i en kortere frisyre (bob), bruker da balsam som får virke lenge, og grer håret med Tangle Teezer. Bruker også et leave in produkt som skal hindre floker. Det er så rart, for selv om hun har så glatt hår at kliper og strikk sklir rett ut, så får hun veldig lett floker i bakhodet osv.

Naturbørste funker på dattera til sambo! Var et slit i begynnelsen, men etter jeg kjøpte den går det utrolig bra. Bruker i tillegg en balsamspray fra frisørsalong som jeg tar i før jeg tørker håret etter dusjing! Gull verdt :)

Har en råtass på 7❤tenker på nr 2 ❤

Klipp kort og bruk balsamspray eller hårolje i håndkletørt hår.

Fikk en bob sveis, jeg. Så det var jeg meget fornøyd med! :)

Hehe, jeg har også klipt dattera mi i en slags bob-sveis :) Jeg orker ikke ha langt hår på ho.. Også pleier jeg å greie det mens ho bader/dusjer, eller mens jeg føner ho etterpå. Da blir ho distrahert av noe ho synes er morsomt.

Hehe, jeg har også klipt dattera mi i en slags bob-sveis :) Jeg orker ikke ha langt hår på ho.. Også pleier jeg å greie det mens ho bader/dusjer, eller mens jeg føner ho etterpå. Da blir ho distrahert av noe ho synes er morsomt.
Det er en smart metode! :)

Masse balsam når jeg vasker håret, bruker balsamspray før jeg børster det og så sover hu med flette hver natt... Da blir det ikke noe særlig floker i håret...

Sent from my HTC Sensation XL with Beats Audio X315e using BV Forum mobile app

Back
Topp