Hårprodukter

hårek

Glad i forumet
Selma har mye og tykt hår. Hver dag når hun våkner har hun en skikkelig "såte" i bakhodet.

[/image]

Etter mye om og men fant jeg endelig en spray som funka (den gule Natusan sin) slik at det er relativt enkelt å greie ut. Men innholdet er visst ikke så bra; http://www.dagbladet.no/2010/12/10/tema/tester/klikk/foreldre/14652951/

Noen som har "sunne" produkter som virker på samme problem? [:)]

Affh, så det der jeg også. Den er jo genial den der!

Loreal har en serie for barn, vi bruker den. Håret blir mykt av shampoen, og det er en leave-in balsam krem søm gjør håret mykt og unngår at det floker seg[:)] Fåes hos frisøren

Eg hadde laaangt hår når eg var liten, og eg husker mamma flettet håret mitt hver kveld enden en bak eller 2 på sidene å neste morgen ingen floker og masse krøller ;-)

ORIGINAL: MinKO

Eg hadde laaangt hår når eg var liten, og eg husker mamma flettet håret mitt hver kveld enden en bak eller 2 på sidene å neste morgen ingen floker og masse krøller ;-)

ja, dette er egentlig det beste .. .. [:)] etter min mening. enn å bruke for mye produkter i håret til barn

Takk for tips, jenter! Jeg skal sjekke/teste ut både det ene og det andre forslaget [:D]

Huff...vi har det på lik måte[&o] Vi bruker neutral sine produkter og er fornøyd med det[:)]
Vi vasker håret ca 2 ganger pr uke og da er vi ikke like plaget med floker.

Jeg synes det blir like flokete enten det er nyvaska eller "skittent", jeg. Vasker 1 til 2 ganger i uka. Men nå var jeg hos frisøren i dag, klippa masse og tynna en del, så kanskje det også hjelper på [:)]

Back
Topp