hårprodukter..

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Spurte om stylingprodukter til krøllete hår her om dagen og fikk da anbefalt Redken fresh curl refiner. Håret mitt er tynt, blir fort fett (dusjer hver dag). Uten styling blir det nesten glatt utenpå og korketrekkere under. Jeg klarer å knipe alt håret opp til krøller med styling.. Så nå lurer jeg på hvilken shampo og balsam dere anbefaler?? Fikk beskjed om at de burde være uten silikon, men hvordan vet man det da??[:)]

Silikon er det i alle hårprodukter, forskjellen er at den silikonen som er i dagligvare shampo er så og si uoppløselig og den i frisørsalong er vannløselig. Så det er ufarlig.
Jeg ville anbefalt deg hele Fresh Curls serien til Redken faktisk, siden du sier du har tynt hår, passer denne perfekt til det. [:)]

ORIGINAL: Labambie

Silikon er det i alle hårprodukter, forskjellen er at den silikonen som er i dagligvare shampo er så og si uoppløselig og den i frisørsalong er vannløselig. Så det er ufarlig.
Jeg ville anbefalt deg hele Fresh Curls serien til Redken faktisk, siden du sier du har tynt hår, passer denne perfekt til det. [:)]

Åhhh.. tusen takk for svar!!![:)] Vet du noe om Hårologi sin serie? Er den noe bra eller??[:)]

ORIGINAL: Delia

ORIGINAL: Labambie

Åhhh.. tusen takk for svar!!![:)] Vet du noe om Hårologi sin serie? Er den noe bra eller??[:)]

Jeg har prøvd den for farget hår, og var forsåvidt fornøyd. Eneste er at den er enda drøyere enn noen andre produkter jeg har prøvd noensinne, noe som gjorde at jeg brukte kanskje litt for mye og reagerte med periodevis kløe i hodebunnen. Men det er jo bare meg da. Hehe!

Føler bare at jeg må bytte produkter innimellom, for det virker som om håret detter og blir fett etter en stund, eller jeg blir tørr i hodbunnen. Variasjon har vært det som har funket sånn halveis sålangt, men får prøve meg på redken sine og se. Anbefaler du da shampo, balsam og den frsh curl refinerer eller?? Hva med skum?[:)]

Back
Topp