Hårproblem

mahe89

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
❤ Juliskattene 2018 ❤
Fleire som får veldig fort fett hår under graviditeten?
Er så bale! Føler meg shabby med ein gang håret er tørt omtrent

Klaga akkurat på det i går til mannen[emoji85]

Ja!!!! Der er helt ekstremt, var faktisk inne på tanken å starte en tråd om det selv :P

Samme her :mad: å begynt å røyte så fælt. Flott kombinasjon det der :p

Jaaa[emoji30]
Hadde ikke det problemet sist, men nå må jeg ta 2 runder med sjampo hver gang jeg skal vaske det[emoji29]

Sjukt irriterande! Har prøvd og kutte ut balsam, men hadde ingenting å sei fra eller til.
Får bare innstille meg på ekstrem hyppig hårvask :sour:

Haha. Har akkurat prøvd ny shampoo og sånn her om dagen og tenkte etter en dag at den har da IKKE vært noe bra pga fort fett hår, men da er det nok ikke shampoen :smiley-bounce022. Aldri slitt med det før! :laughing001

Samme problem her. Har i tillegg langt tykt hår så det er et mareritt å vaske det. Er ikke noe glad i å bruke hårføner så det bruker evigheter på å tørke. Hvis jeg dusjer før jeg legger meg må jeg først sitte å vente i ca en time for at det ikke skal dryppe av håret. Og det er ikke tørt før langt utpå neste dag.
Vurderer veldig å klippe det.

Helt motsatt her! Har ikke klippet meg på et år og håret var ganske slitt og klar for en oppfriskning.
Men rett etter jeg ble gravid ble det helt anderledes! Glansfullt og fint. Skal nok komme meg til frisøren, men har supert hår nå altså.:D

Samme her å.. E så sinnsykt frustrerende, hadde så gode "rutiner" på håret mitt å det var blitt så fint, nå blir det fettat dagen etter det e vaska [emoji24]

Haha. Har akkurat prøvd ny shampoo og sånn her om dagen og tenkte etter en dag at den har da IKKE vært noe bra pga fort fett hår, men da er det nok ikke shampoen :smiley-bounce022. Aldri slitt med det før! :laughing001
Er nok ikkje den nye shampooen nei :wacky:

Haha jeg trodde det bare var innbilning fra min side :p har det helt likt, får fort fett hår fra før, men nå er det ekstremt :p

Helt motsatt her! Har ikke klippet meg på et år og håret var ganske slitt og klar for en oppfriskning.
Men rett etter jeg ble gravid ble det helt anderledes! Glansfullt og fint. Skal nok komme meg til frisøren, men har supert hår nå altså.:D
Heldig!!

Jeg sverger til tørrsjampo for tiden hvertfall!! [emoji39]

Åh, dette var godt å lese. Har hatt kjempe fett hår den siste tiden, og ikke skjønte hva det har kommet av. Men da er det nok graviditeten!

Samme problem her også! Og så er det så «flatt»... :bag:

Har hatt samme problem. Har brukt en del tørrshampoo imellom dusjinga [emoji5] gull verdt!

Back
Topp