håroppsett til bryllup... pris?

Oceania

Elsker forumet
noen som vet hvor mye det koster å få satt opp håret til bryllup? 
har langt hår og vil ha det oppsatt i en litt romantisk look :)
og hvor lang tid tar det?

Bruden eller bare vanlig oppsett? Hvis det er bare som vanlig gjest er det som regel pris pr halve time, sånn mellom 3-500 kr pr. halve time. Jo lenger og tykkere hår, jo lenger tid tar det naturligvis. 

Oceania skrev:
noen som vet hvor mye det koster å få satt opp håret til bryllup? 
har langt hår og vil ha det oppsatt i en litt romantisk look :)
og hvor lang tid tar det?

Det kommer veldig an på hvor i landet du bor, om du skal  ha half-up/alt ned eller  alt oppsatt og tiden kommer an på oppsettet.
I veldig korte trekk he he he he!!

Og så kommer det jo også selvfølgelig  an på om det er kjede eller ei. Der kan det sprike kraftig på prisene.

Noen opererer med prøvetime inni brudeoppsettprisen, mens andre steder må du betale  for prøvetimen utenom. Dette må du sjekke opp med de forskjellige om når du ringer rundt. 

Men mitt tips til deg er  å se bilder på hva dehar gjort tidligere av brudeoppsett. Ikke ta noen bare pga prisen.. Prisen trenger ikke ha noe å si for kvaliteten for jobben de gjør. 

Jeg betalte som brud 2400 kr,det var med prøvetime,farging,sminke,oppsett og mat/champange menst vi var der..... Tok ca 3 timer:-)

Labambie skrev:
Bruden eller bare vanlig oppsett? Hvis det er bare som vanlig gjest er det som regel pris pr halve time, sånn mellom 3-500 kr pr. halve time. Jo lenger og tykkere hår, jo lenger tid tar det naturligvis. 

ikke brud (desverre) :) 
hvor lang tid bruker det ta? halvtykt langt hår... 

Oceania skrev:

Labambie skrev:

ikke brud (desverre) :) 
hvor lang tid bruker det ta? halvtykt langt hår... 

Jeg har tykt og langt hår, brukte ca. 2 timer i stolen i bryllupet vårt. Som gjest i søstersen sitt bryllup brukte jeg bare 30 min i stolen, men da ble det jo mye enklere enn i mitt eget bryllup.
Jeg sparte en del tid på at de slapp å krølle det ettersom jeg hadde krøller da (for å få det sånn som jeg ville måtte det være krøller).

Back
Topp