hårløs i bakhodet..

3?

Glad i forumet
Markus har en runding i bakhodet der han ikke har hår.. noen av deres gull som har det samme? noen tips for at det skal vokse ut igjen? det er vell egentli bare de at han ligger mye på ryggen, men har vært sånn lenge nå og eg har lyst til han skal ha hår der nå[;)]

david r også hårløs i bakhodet.... han brukte å vri hodet frem og tilbake når han var mindre... david r også flathead[;)][;)][;)] ligger rett bak når han sover...

dette vokser ut igjen når det ordentlige håret kommer[:D][:D]

Dennis er også hårløs bak...det er jo fordi når de ligger på rygger og vrir seg da gnir de bort håret!!!kjenne det er små hårstubber der...

ok.. da venter vi spent på det[;)] er jo så mange av disse oldemødrene som sier at han ikke kommer til å få hår der[&o] er litt lei av at "de vet best"!! men da stoler eg på dere!![;)]

Det er bare tull at de ikke får hår der!!!Jeg har til og med lest det ett sted at de blir bare i bakhode for det er på ryggen de ligger mest!!!Men husker ikke helt hvor...Eldstemannen min var også bar i bakhodet og han er 9år nå og har masse tjukt har i bakhodet så jeg tror du kan ta det med ro ang at de ikke får hår der!!!!De gjør det!!!!!

ok[:)] blir litt frustrert på disse gamle som vet alt bedre enn alle andre.. en av dem mente nå at eg skulle begynne å legge han på magen og la han sove sånn.. men det er eg helt imot.. de skal jo ikke ligge på magen og markus hater og ligge på magen og!!

ja jeg forstår akuratt hva du mener!..gamle/eldre har en tildens å mene alt det de sier er rett, og gjør vi annerledes gjør vi feil...tro meg jeg vet hva det er..er ung jente på snart 18 med muttern i huse, så selfølgelig når jeg er så ung så vet jeg jo såååå lite liksom:S...

hehe.. samme her.. bor ikke så langt unna men er 20 selv.. var 19 når eg sikk han.. og alle skal jo fortelle meg hva som er riktig!!

hehe.. riktig riktig.. får bare litt hetta av og til når gamle sier sånt[;)]skulle jo tro de viste litt, men da kan enn ta veldig feil av og til!![;)]

ORIGINAL: Linn1982

He he, tror ikke du får gjort noe med det...
Du får smøre deg med tålmodighet å vente på at håret gror! [;)]

Jepp, må nok det. Kommer etterhvert. Gutten min og hadde sånn flekk, men nå har han like mye hår der som på resten av hodet! [:D]
Hvis du kjenner der, er det sikker noen små stri stubber som begynner å komme. [;)]

Filip drev også og gnisset det bort, men nå har det kommet tilbake igjen..

Jepp, sånn er det her også. Men det vokser ut igjen med tiden[:)]

Håret til Julie er ikke helt borte,men veldig mye tynnere i bakhodet.

ORIGINAL: Gabriela

david r også hårløs i bakhodet.... han brukte å vri hodet frem og tilbake når han var mindre... david r også flathead[;)][;)][;)] ligger rett bak når han sover...

dette vokser ut igjen når det ordentlige håret kommer[:D][:D]

Hehe[:D] Det har lillegull også! Søtt når han ligger å sover og ser rett opp mot stjernene[:)][;)]

Theodor er også hårløs i bakhodet.

de gamle kan si mye rart ja[&:] har opplevd flere rare argumenter[>:]

Back
Topp