Hårkur

Looney

Forumet er livet
VIP
Hvilken hårkur anbefaler du og hvorfor?

Håret er slitt og skadet per i dag[emoji52]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvorfor er det slitt og skadet?

Jeg bruker SP akkurat nå (den er lilla, proteinkur for å bygge opp), ellers bruker jeg Sebastian penetrait.
Sebastian potion 9 er en leaveinkur som er kjempebra. Ellers har Fudge en veldig god en.

Ellers er det viktig med en god balsam, jeg bruker fra Kerastase vanligvis men har fra KMS nå.

Fornøyd med alle disse. Men mitt hår er naturlig, og det er tynt og fint og trenger fuktighet og proteiner for å ikke brekke.

Hvis det er slitt pga farge og varme osv, ville jeg ha tatt turen til en frisørsalong og spurt dem der :) Think Hairwair er der jeg har fått best hjelp.

Jeg bruker hårkur fra sebastian og kerastase, fornøyd med begge! Ellers bruker jeg shampo og balsam fra kerastase og redken. Bruker rettetang et par ganger i uken, passer på å ta i varmebeskyttende krem (redken) før jeg starter..

Helt klart Joico K-Pak Reconstructor proteinkur(kåret best i test 12 år på rad) og Joico K-Pak Intense Hydrator fuktighetskur. Jeg hadde veldig skadet og tørt hår og disse er helt fantastiske! :)

Bruker KMS moist repair shampoo og balsam, superfornøyd.

Tror endelig jeg har funnet hårproduktene mine. :)

Orifluido!! Veldig god og gir mykt hår, pluss at den lukter godt:)

Min favorittserie er den orange serien til kerastase, både shampo, balsam, hårkur og leave in har jeg/har hatt i denne.
Veldig mykgjørende og fuktgivende til stritt/tørt/slitt hår.

Back
Topp