Hårkur

marihøna30

Elsker forumet
Hva er din beste hårkur??
Min er tom, og mannen lurte på hvorfor jeg hadde så tørt hår nå..
Så da må det være lov til å bestille seg ny! Hva anbefaler dere jenter??

Kerastase![:)] Jeg kjøper gjennom Strawberrynet.com.

Men du har jo litt krøller, så du må sikkert ha en annen enn den jeg bruker for rett hår[:)]

Jeg bruker Matrix (Biolage eller noe tror jeg den heter). Hvit rund boks med oransj lokk.
Liker den veldig godt og den lukter herlig[:)]

ORIGINAL: marihøna30

Hva er din beste hårkur??
Min er tom, og mannen lurte på hvorfor jeg hadde så tørt hår nå..
Så da må det være lov til å bestille seg ny! Hva anbefaler dere jenter??

Jeg ville gått for enten Kerastase eller Redken..de liker jeg best og får masse godt tilbakemeldinger på de merkene [:)]

Sebastian, syns den er god....

har tykt krøllete hår selv, og bruker redken smooth down i shampoo, balsam og kur, for at håret ikke skal bli så frisete... ellers er loreal sine gode synes jeg.. iallefall den intense repair kuren.. [:D]

http://www.lookfantastic.com/hair/redken/treatments/redken-extreme-rescue-force.html

[:)]

Redken for farget hår eller den blå som heter extrem! Elsk[:D]

Joico er flere ganger kåret best i test og er virkelig det!![:D]

Redken extreme eller REF - en ny jeg prøvde nå som er super for farget hår. Sebastian er også namnam!

Redken sine hårkurer er supre, lukter godt også:) Men viktig å finne en som passer til hårtypen.

Vil anbefale Kerastase og Redken. [:)]

Hmm, vanskelig valg, joico har har jeg brukt nå, og synes ikke den var så super, redken blir sånn knirkete i håret mitt... så må nok sjekke en av de andre!

Kerastase, Joico K pak deep penetrating reconstructor og Tigi S factor serious conditioner (bruker S factor som mini kur flere ganger i uka.. den er et must have.. love it!). Redken fungerer ikke for meg. Den eneste jeg kan gå god for der er den nye serien Real control [:)]

Redken extrem er kjempe bra!! og Joico k pak er utrolig bra!! nå har jeg sp repair! den er også kjempe bra! jeg har krøller og den gjør håre mitt veldig fint [:D] la med bilde av den jeg :P

Back
Topp