Hårkur?

• Trådstarter Trådstarter ~Mirabell~
  • Opprettet Opprettet
M

~Mirabell~

Guest
Jeg trenger hårkur. Hver gang jeg er hos frisøren faller haka ned på kneet fordi håret mitt er mer slitt enn hva det burde, så han maser om at jeg MÅ bruke hårkur. Men jeg er helt grønn på hårpleie. Inne på sminke, men totalt ut på hårpleie. Så det jeg lurer på er hvilken bør jeg velge?
Jeg ser de fleste hårkurer er for tørt hår, men mitt er egentlig mer fett, så jeg prøver å unngå balsam for å slippe å vaske håret 1-2 gang pr. dag, og vil derfor ikke ha en hårkur som er så fet heller.
Håper noen har gode tips til meg![:D]

En frisørvenninne anbefalte SP fra Wella,men jeg vil høre andres erfaringer også.

Er håret ditt farget? Bleket? Har du krøller? Bruser det? Mer infooo! [:D] 

Og du MÅ bruke balsam, men bruk det bare i lengder og tupper, ca fra ørene og nedover så blir det bra. Balsam skal aldri ned i hodebunnen ikke under noen omstendigheter. Samme gjelder hårkur (med mindre det er en hodebunnskur naturligvis). OG hvis du bruker dagligvare shampo og balsam så kutt ut, kjøp noe fra frisøren. Disse greien fra dagligvare (også cubus osv) tetter igjen porene i hodebunnen

Stritt hår til skuldrene, for tiden med lyse striper(sommerhåret mitt), men blir nok farget brunt ganske snart. Ingen brusing eller what so ever. Bare flatt og livløst!
Ja, jeg vet jeg må det,men jeg syns det er så dyrt fra frisøren, og jeg kjenner at det fra "butikken" ikke er bra. Men sitter og ser på ordentlige saker på nett nå.

Jeg sverger til Redken. Du finner sikkert en kur som passer til hårtypen din i deres utvalg. Sjekk ut strawberrynet og lookfantastic, jeg bestiller alt av hårprodukter derifra [:)]

Back
Topp