Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tror ikke merke spiller så stor rolle, jeg kjøpte hårklipper til mannen så han får stusset skjegg. Jeg prøvde å tenke litt design og funksjonalitet og endte opp med en som kan enkelt rengjøres også i springen, og med et godt utvalg av sko (plastikkdingser) for ulike hår-lengder.
Jeg klipper både min sønn og min mann med hårklippemaskinen fra Philips.
Den kan justeres på 3 - 5 - 7 - 9 - 11- 13 - 15 - 17 - 19 - 21 mm
Jeg pleier å klippe både min sønn og mann på 13 mm
Vi har akkurat kjøpt ny, Wahl elite pro, den er helt fantastisk! Her klipper alle 3 gutta seg med maskin.
Gode kriterier er jo at den er god å holde i, ikke for tung, ikke bråker for mye (kan være litt skummelt for de små), sklir lett over håret, har mange lengdejusteringer, lett å rengjøre, og selvfølgelig holder en god stund.
Vi har brukt maskin på eldste fram til han var 4,5 år. Han likte virkelig ikke å være hos frisøren, så vi ga opp og gjorde det heller selv. Da han ble 4,5 år ble han plutselig veldig opptatt av sveisen og ville da til frisør Nå er det ingen problem lenger. Har klippet yngste en gang med maskin, men ble ikke helt bra resultat. Litt usikker på hvilket merke vi har på maskina.
Takk for tips alle sammen!
2,5-åringen her er livredd frisøren, og han begynner å komme i den alderen at det er vanskelig å få gjennomført likevel (har han først bestemt seg, så funker hverken YouTube, godis eller premie). Og siden han blir helt hysterisk så vil jeg jo ikke tvinge han. Har forsøkt i flere måneder nå å snakke positivt om frisøren, men han nekter plent Så da må vi få gjort noe selv, for han begynner å bli veldig langhåret nå og det er så varmt for han i tillegg