I ~ine~ Forelsket i forumet 4 Mar 2007 #1 Noen som vet om en side med hårfrisyrer?? har lyst å klippe meg, men vet ikke hvordan. vil fortsatt ha langt hår liksom[:)]
Noen som vet om en side med hårfrisyrer?? har lyst å klippe meg, men vet ikke hvordan. vil fortsatt ha langt hår liksom[:)]
I ~ine~ Forelsket i forumet 4 Mar 2007 #2 ikke jeg heller... lyst å forandre litt.. nå har jeg ganske lang, litt sånn oppklipt. standar. men jeg vil ikke få kort hår heller!!
ikke jeg heller... lyst å forandre litt.. nå har jeg ganske lang, litt sånn oppklipt. standar. men jeg vil ikke få kort hår heller!!
I ~ine~ Forelsket i forumet 4 Mar 2007 #4 det var fint da.. men lit for kort! men går jo ann å holde lengden. men har lyst på litt fall i håret jeg da... frisører er jo ikke billig heller
det var fint da.. men lit for kort! men går jo ann å holde lengden. men har lyst på litt fall i håret jeg da... frisører er jo ikke billig heller
to små englebarn Forumet er livet 4 Mar 2007 #6 du kjenner ingen frisørlærlinger heller ...? det pleier å lønne seg..