Hårfrisyrer*bildetråd*

Mamma Propell

Glad i forumet
Jepp, inspirert[:D]

Skal belønne meg selv med skikkelig forandring hos frisør når jeg har klart å gå ned 7 kg. Vil derfor se bilder av rocka og kule hårsveiser, både av dere selv og fra nettet. Husker ikke i hvilken tråd eller hvem det var, men sånn hanekam-ish og lengre i nakken i spreke farger er kult. Men alle bilder inspirerer, både langt og kort hår[:)]

Grattis med vektnedgang! [:D][:D][:D] Men bilde av meg får du ikke se, da jeg leste i en annen tråd her at min type sveis var det styggeste som fantes. [8D]

Veldig fornøyd med denne,en rocka bob[:)]Ser det ikke så godt,men ser poenget liksom..
Ikke quote[:)]

ha ha....har ikke gått ned så mye enda, men nærmer meg. Må bare inspireres så jeg ikke gir opp....."livsstilsendring" på sommeren er KJEDELIG!!!!!

Villitrusa: kul sveis...liker litt rocka "scenehair", men er jo altfor mye å velge mellom. Synes det er kult om det er kort på toppen og litt langt og "flisete" bak....mere bilder takk

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Veldig fornøyd med denne,en rocka bob[:)]Ser det ikke så godt,men ser poenget liksom..

Du er kjempefin på håret!! [:D]

ORIGINAL: EdonaBigMama

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Du er kjempefin på håret!! [:D]
[:D][:D]

Back
Topp