Hårfjerningskrem??

*pilutta*

Elsker forumet
Det begynner jo å bli helt umulig å barbere noe om helst nå.. særlig nedentil[8D] 

Kanskje det kunne være et triks å bruke hårfjerningskrem? Så slipper jeg å være redd for å skjære av meg halve høna.. Noen som brukerdette? Evt. hvilket merke? Orker ikke tanken på å være helt igjengrodd under fødselen.

Du kan bruke det utenpå, men er ikke å anbefale på leppene og bakover...
Ei veninne av meg blei brannskada der nede, kunne ikke sitte på et par uker [:-]

Oj, brannskadet...[8|] nei, det vil jeg jo ikke.. Hmmm.. jeg får vel bare fortsette å barbere i blinde, da. Satse på det beste.. hehe[&:]

du MÅ IKKE finne på å bruke hårfjerningsmiddel i underlivet!! huttetu[:@]

ORIGINAL: April*Mamma

Ikke på oversiden heller? Mest der jeg tenkte på..

ORIGINAL: tuskepus

bare ikke det kommer i nærheten og kontakten med slimhinnene... vi er jo så "skjøre" der nede[&o] 
få heller din bedre halvdel til å hjelpe deg å barbere[:)]

Hm, det funker fint for meg! [:)]

bare ikke det kommer i nærheten og kontakten med slimhinnene... vi er jo så "skjøre" der nede[&o] 
få heller din bedre halvdel til å hjelpe deg å barbere[:)]

jeg har IKKE hatt NOE problem med kremer! smurt de over alt nedi der jeg! aldri noe problem!
men så gikk jeg over til voks og har ikke brukt krem siden..er litt usikker på hva jeg skal gjøre nå..litt redd for infeksjon med voksen..aldri opplevd det men hadde jo vært tyyypisk å fått det nå...

har du brukt det før?? håra blir liksom litt gummi aktige! og når du da ikke ser noe så tror jeg det blir litt ekkelt hvis du ikke får med alt[8D]
men som de andre sier!! må ikke finne på å bruke det annet sted enn oppå

Syntes å ha hørt at man kan få kjøpt hårfjerningskrem til intim bruk også, men hvor man får kjøpt det er jeg usikker på...

Hadde ikke tatt sjangsen[&:]

ORIGINAL: Maria med magen

Vet ikke helt om jeg hadde tatt sjangsen jeg haller, er nok derfor jeg ikke har brydd meg med å finne ut hvor de selger det.. + At jeg kan ikke bruke hårfjerningskrem på beina en gang. Så jeg tar heller sjangsen på litt kutt og sår jeg..[:D]

ORIGINAL: janett85

Vet ikke helt om jeg hadde tatt sjangsen jeg haller, er nok derfor jeg ikke har brydd meg med å finne ut hvor de selger det.. + At jeg kan ikke bruke hårfjerningskrem på beina en gang. Så jeg tar heller sjangsen på litt kutt og sår jeg..[:D]

Jeg også.. Å tenk å få musa brannskadd da[:-] MYE værre enn litt hår[:D]

[:-] brannskada?? oj oj...jeg sliter så med høna mi jeg og, har vel nesten omskjært meg flere ganger[:-]

leggene går fint enda. men typen har måtte hjelpe meg med skrævet. men ikke lenge igjen nå, så skal vi høvle oss som rene norvegian haha...og det uten en nupp[8D] trist å ikke se musa si selv altså[&o]

ORIGINAL: janett85

Jeg også.. Å tenk å få musa brannskadd da[:-] MYE værre enn litt hår[:D]

Brann skadd og i tillegg da sprengt ved fødsel,, Nei uff. Lenge leve høvelen!!! Så får heller det småtteriet jeg bommer på bare være der..

ORIGINAL: *Prinsessa

[:-] brannskada?? oj oj...jeg sliter så med høna mi jeg og, har vel nesten omskjært meg flere ganger[:-]

leggene går fint enda. men typen har måtte hjelpe meg med skrævet. men ikke lenge igjen nå, så skal vi høvle oss som rene norvegian haha...og det uten en nupp[8D] trist å ikke se musa si selv altså[&o]

Jeg skulle prøve hårfjerningskrem på leggene og fikknoen stygge sår[&:] Kommer vell kanskje ann på hudtypene da...

Jeg skulle prøve hårfjerningskrem på leggene og fikknoen stygge sår[&:] Kommer vell kanskje ann på hudtypene da...

Jeg får også stygge sår og av det + at etter 1 time etter at jeg skylte det av dukka det opp brannblemmer... Og jeg hadde ikke sitte med det for lenge på for det bgynnte å brenne etter 2 min og da skylte jeg det av med en gang...

jeg høvler legga og jeg, det går jo så mye fortere enn med sånn krem dritt hehe...men de er noe mer nuppete de og enn før[:@] + at jeg kutter meg ved anklene hele tida, så ser ut som ei kjøttkake til tider haha...

ja hudtypene er så forskjellig vet du, og noen er mer sensitive osv. for de kremene er jo sterke. så noen vil bli ild røde og klø og andre reagerer ikke i det hele tatt.

Det begynner jo å bli helt umulig å barbere noe om helst nå.. særlig nedentil[8D] 

Kanskje det kunne være et triks å bruke hårfjerningskrem? Så slipper jeg å være redd for å skjære av meg halve høna.. Noen som brukerdette? Evt. hvilket merke? Orker ikke tanken på å være helt igjengrodd under fødselen.

Ville ikke anbefalt det nei, men vet du jeg har funnet ut at barbermaskina til sambo er hivens!!- altså en sånn maskin til å ta håra i nakken med- med lange "tenner" [:D][:D][:D] hoho nesten som en hekksaks[:D]

ORIGINAL: LindaGM

Jeg har fått sånn barbermaskin for kvinner jeg.. (vet det heter noe annet, men kommer ikke på det nå).. Den kan jeg bruke uten å få kutt og sår[:)] Men nå har ikke jeg brydd meg så mye om å pynte buska siden magen begynte å komme i veien da.. he he

Lady shave..[:)]

Back
Topp