Hårfjerningskrem?

LittleBiii

Forumet er livet
Har noen av dere noen gode erfaringer med det? Er så lei av å måtte barbere leggene så ofte :P Kjøpte meg en hårfjerningskrem ettersom jeg har hørt at det skal være veldig enkelt og greit.. men føler ikke det funka i det hele tatt. Fikk kanskje bort noen få hår, men ellers ikke noen særlig effekt... Tør ikke å sitte så lenge med det heller siden man kun skal sitte med det i mellom 3 og 6 min.. noen som har noen erfaringer å komme med? :)

Rådet mitt er voks:) Holder lenge og slipper å tenke på det selv:)

Spørs på hårvekdten din.. Jeg går hver 4-5 uke, og det holder:) Kanskje litt oftere på sommeren:)

Jeg har lurt litt på hårfjerningskrem selv. Jeg kan ikke vokse leggene, fordi 3-5 dager etterpå begynner jeg å klø, og jeg klør meg til blods, helt grusomt. Bikinilinja derimot MÅ jeg vokse fordi der er det barbering som klør. Så er litt nysgjerrig på hårfjerningskrem ja, men har aldri prøvd.

Har noen av dere noen gode erfaringer med det? Er så lei av å måtte barbere leggene så ofte :P Kjøpte meg en hårfjerningskrem ettersom jeg har hørt at det skal være veldig enkelt og greit.. men føler ikke det funka i det hele tatt. Fikk kanskje bort noen få hår, men ellers ikke noen særlig effekt... Tør ikke å sitte så lenge med det heller siden man kun skal sitte med det i mellom 3 og 6 min.. noen som har noen erfaringer å komme med? :)
Da var den ikke på lenge nok:) kun gode erfaringer med hårfjerningskrem

Holdt den ut tiden sin, men syns fremdeles det så ut som "lappeteppe" på leggene jeg da :p Så gadd ikke styre med det mer ;)

Jeg har lurt litt på hårfjerningskrem selv. Jeg kan ikke vokse leggene, fordi 3-5 dager etterpå begynner jeg å klø, og jeg klør meg til blods, helt grusomt. Bikinilinja derimot MÅ jeg vokse fordi der er det barbering som klør. Så er litt nysgjerrig på hårfjerningskrem ja, men har aldri prøvd.

Jeg har prøvd sånne voksstriper som man kan vokse leggene med selv hjemme, men følte ikke de funka :P Tenkte hårfjerningskrem var enkelt og greit å bruke, men syns ikke det tok vekk noe særlig.. kanskje jeg bare må prøve å sitte litt lengre med det :P

Holdt den ut tiden sin, men syns fremdeles det så ut som "lappeteppe" på leggene jeg da :p Så gadd ikke styre med det mer ;)

Haha. ja samme her :P Ble så skuffa når jeg så hvor lite som gikk vekk.. hadde jo trodd jeg skulle slippe å barbere noe særlig framover nå... men neeeeida :P

Jeg har prøvd sånne voksstriper som man kan vokse leggene med selv hjemme, men følte ikke de funka :p Tenkte hårfjerningskrem var enkelt og greit å bruke, men syns ikke det tok vekk noe særlig.. kanskje jeg bare må prøve å sitte litt lengre med det :p

Jeg bruker varmvoks, og har blitt flink til å vokse meg selv også, tar fint både nedentil og legger. Det krever litt øving men tar hårene. ;) Tror jeg skal teste hårfjerningskrem. :)

Jeg bruker varmvoks, og har blitt flink til å vokse meg selv også, tar fint både nedentil og legger. Det krever litt øving men tar hårene. ;) Tror jeg skal teste hårfjerningskrem. :)

Får prøve litt flere ganger med hårfjerningskremen, og hvis det fortsatt ikke funker noe særlig godt, så prøver jeg meg med voksing :)

Jeg sitter med rosa veet på bena 5min på hvert bein, da er det bare å skrape! Må ta i litt da :)

Okei, får prøve igjen da ;P Følte bare det tok så sinnsykt lite sist gang.. men får prøve meg litt fram noen ganger.. har jo ikke brukt dette før jeg prøvde det nå sist :P

Okei, får prøve igjen da ;P Følte bare det tok så sinnsykt lite sist gang.. men får prøve meg litt fram noen ganger.. har jo ikke brukt dette før jeg prøvde det nå sist :P

Haha ja, jeg tenkte det første gangen også og bare "nei hva f, detta var da bare tungvint!!!" Men etter å la det virke i 5-6 min sååå gikk det bedre ja :D jeg smører begge beina samtidig, venter i 5 min og tar ene også det andre, også i dusjen med meg og etterpå ; aloe vera salve (eller en hvilken som helst annen body lotion du måtte ønske) etterpå :D

Haha ja, jeg tenkte det første gangen også og bare "nei hva f, detta var da bare tungvint!!!" Men etter å la det virke i 5-6 min sååå gikk det bedre ja :D jeg smører begge beina samtidig, venter i 5 min og tar ene også det andre, også i dusjen med meg og etterpå ; aloe vera salve (eller en hvilken som helst annen body lotion du måtte ønske) etterpå :D

Så bra, da er det ikke bare meg som ikke "fikk det til" første gangen :P hehe.. godt å høre at det funka fint de andre gangene, så da satser jeg på at det funker bedre på meg også neste gang jeg prøver :D

jeg fikk det ikke til uansett hvor mange ganger jeg prøvde fikk av litt men ikke alt. kan kanskje ha noe med at jeg har rødt hår og derfor tykkere hår så går ikke tilbake til den :p
lyst til å prøve ut varm voks da :)

Syns ikke sånne hårfjerningskremer funker noe særlig. I allefall ikke de jeg har prøvd :P
Har prøvd weet sin voksing, sånne ferdig stripes. Men må psyke meg så opp til det at jeg ender opp med at jeg ikke tørr :P Kunne tenkt meg å prøvd varm voks, hørt at det ikke er like vondt som ferdigstripes?

Kan anbefale og skaffe en epilator. De 2-3 første gangene er litt vonde, men nå tenker jeg ikke over det. Bruker den 1 gang i mnd ca. Og alle kommenterer hvor myke og glatte legger jeg har. Noen kaller de for "filmlegger" haha!

Back
Topp