Hårfjerningskrem til imtim

Gartner

Glad i forumet
Jada, jeg vet at det går fint ann å barbrere seg, har gjort den en stund, men er det noen som vet om en hårfjreningskrem som en kan bruke til intim hårfjerning?
Hvor får jeg kjøpt, og hva koster den?

ORIGINAL: *LiLLa*

asan bikini mild intimbarbering.er tube som fåes på rema1000.koster 40kr,å er kjempedrøy i bruk[:D]

den skal påføres på fuktig hud,å deretter skal man barbere.man er glatt LENGE!!!

Tingen er at jeg vil slippe å barbere. Funker fint det jeg har nå, men det er den høvelen...

asan bikini mild intimbarbering.er tube som fåes på rema1000.koster 40kr,å er kjempedrøy i bruk[:D]

den skal påføres på fuktig hud,å deretter skal man barbere.man er glatt LENGE!!!

Den bruker jeg og.. :) Men er hekta på noe som heter Veet hårfjerningscreme in shower!:) Det kjøper man bare på vanlige butikker.. :) Menman kan ikke bruke det ofte for da blir man bare sår. det blir spessielt bra hvis du lar det gro litt der nede så når du har hatt den kremen på en stund kan du bare hoppe i dusjen. Bruk en klut å skrub litt der nede så dett alt alt;) Hihi.. Litt arti syns no jeg.. ;)
Etterpå for å få et kjemmpe godt resutat bruker jeg asan bikini og høvelen der det trengs. Og så tar jeg baby olje på.. :)

Men som vanlig bruker jeg bare høvelen!:)

er det barberskom eller er det krem man smøre på etter barbering?

Jeg bruker Veet hårfjerningscreme

Back
Topp