hårfjerningskrem til bikinilinja?

Travel mamma

Gift med forumet
alltid redd for å få små kutt med barberhøvel så jeg tenkte at det må være lettere med krem. noen å anbefale?

Tror den jeg bruker heter Weet in shower eller noe slikt, grønn tube, er med svamp som man har på kremen med, og som man gnir av etterpå. Synes den er genial, hårene forsvinner uten bruk av høvel, funker fint på legger og andre plasser også

jeg har en grønn fra weet som er til legger o.l. kan den brukes ? med den følger det med en "høvel" av hard plast som man skraper av med.

ORIGINAL: MammaTilToSmå

Tror den jeg bruker heter Weet in shower eller noe slikt, grønn tube, er med svamp som man har på kremen med, og som man gnir av etterpå. Synes den er genial, hårene forsvinner uten bruk av høvel, funker fint på legger og andre plasser også

fant en annen på nettet fra weet nå som er til bikinilinja..

bruker denne, kun på utsiden på huden da, ikke i nærheten av slimhinner eller lignende. Den er genial[:)]

ORIGINAL: MammaTilToSmå

bruker denne, kun på utsiden på huden da, ikke i nærheten av slimhinner eller lignende. Den er genial[:)]

Virker dette virkelig??? Faller hårene bare av?? Jeg går nå og vokser meg, men synes det blir så dyrt i lengden..

Back
Topp