Hårfjerning - laser

Prox

Gift med forumet
Prøvd Silk`n Flash & Go lux?

Jeg kjøpte apparatet ca 9.november..har mørke hår, huden min skal være ganske perfekt for å få best mulig resultat.. Men jeg ser INGEN forskjell!! :/

Noen andre med erfaring?

Kosta jo skjorta så jeg tenkte at endelig kan jeg kvitte meg med de heslige mannehårene mine.. hæhæ XP

Har veldig lyst å sende klagebrev, for nå burde jeg jo klare se forskjell.. men det funker jo ikke i det hele tatt :(

Jeg vil også gjerne bli kvitt mannehårene mine -skjegg, veiviser og hår på lårene! Her vil jeg gjerne høre hva du finner ut av altså. Har vurdert en slik, men jeg skjønner jo at den kanskje ikke er verdt pengene?

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg vil også gjerne bli kvitt mannehårene mine -skjegg, veiviser og hår på lårene! Her vil jeg gjerne høre hva du finner ut av altså. Har vurdert en slik, men jeg skjønner jo at den kanskje ikke er verdt pengene?

Kan ikke skryte av produktet enda hvertfall.... Skal fortsette å bruke det ei god stund framover men det burde vistes forskjell allerede :o

Kan ikke skryte av produktet enda hvertfall.... Skal fortsette å bruke det ei god stund framover men det burde vistes forskjell allerede :o
Syns ogsså det.. Har du lest andres erfaringer?

Syns ogsså det.. Har du lest andres erfaringer?

Finner ikke så mye på nettet :/ kanskje jeg googler feil ord eller no :p

Ender sikkert med å bruke mange tusen ekstra på profesjonell laser til slutt..... Xp

Jeg fikk til jul , har gjort det en gang, ny omgang etter to uker osv for å få det nye håret( noe sånt) håper virkelig den virker for kosta noen tusen . Hadde vært fantastisk å sluppet å barbere .

Jeg har en slik og har brukt den om sommeren :-) det står vel at man skal bruke den en eller to ganger i uken, når jeg fulgte dette så jeg ingen forskjell.. Jeg brukte den ca to ganger i uken og så klart forskjell :-) nå har jeg ikke brukt den på mange mnd (tørr ikke nå som jeg er gravid), så nå er alt vokst ut igjen.. :-( men var veldig praktisk i sommer :-)

Jeg har en slik og har brukt den om sommeren :-) det står vel at man skal bruke den en eller to ganger i uken, når jeg fulgte dette så jeg ingen forskjell.. Jeg brukte den ca to ganger i uken og så klart forskjell :-) nå har jeg ikke brukt den på mange mnd (tørr ikke nå som jeg er gravid), så nå er alt vokst ut igjen.. :-( men var veldig praktisk i sommer :-)
Så det kommer ganske fort ut igjen assa ? :o bah.. Trodde jeg kom til å bli hårløs for alltid jeg :p

Trodde også det ble borte.. Gjør det vondt?

Følger, har tenkt på å kjøpe selv men er så usikker om jeg gidder! :-P

Bv forum appen ♡

Jeg googla laserbehandling og erfaring med dette og det var ganske trist lesing! Mange som var misfornøyde med effekten.. Jeg må reise litt for å ta det, og da vet jeg ikke om det blir verdt det!
Ikke får man dekka noe av laserbehandling.. Men man kan få dekka elektrolyse..

Back
Topp