hårfiksing av jenter

Trultemor86

Elsker forumet
Får dere lov å flette/fikse håret til småtrollene deres?

Det hender jeg får lov. Laget pariserflette en gang, men det ble ikke SÅ pent, for jeg måtte gjøre det fort før hun ble lei. [:D]

Tja innimellom - blir mest spenne i luggen. Syns det er gøy å sette det opp i en strikk, men det faller ikke alltid i smak!

Er såvidt jeg får lov til å gre det og sette en spenne i luggen, så er egentlig bra hun ikke har altfor langt hår enda. [:)]

Nja.. Om jeg er så heldig som får putte på en strikk eller en spenne- så forsvinner den fort igjen. Hu er ram på å ta ut alt jeg setter i håret hennes..

stort sett 2 klemmer på sidene å hårstrikk her eller musefletter, men i dag fletta vi panneluggen bakover så alt i en strikk ble sååååå skjønnn.. går greit men må kanskje distrahere litt[:D]

ORIGINAL: piip

Er såvidt jeg får lov til å gre det og sette en spenne i luggen, så er egentlig bra hun ikke har altfor langt hår enda. [:)]

Sign

Tar som oftest klemme og strikk i om morningen før vi reiser i barnehagen, (syns hun ser mer velstelt ut), men det forsvinner som oftest før hun er komme i barnehagen...

Hun er ikke kjempetålmodig på det nei [:)]

Jeg vil gjerne flette og ordne, men det blir stort sett en spenne eller strikk i luggen, for det er vi nødt til med lang lugg [:D]

Her ordner vi håret hver dag. Hun har så lang pannelugg at hun må ha spenne i den hvis hun ikke skal få hår i øynene. Hvis spenna detter ut kommer hun og ber meg om at jeg setter den i igjen[:D]

Her har hun plutselig begynt å like at vi ordner håret, så lenge det ikke tar for lang tid, da... Tror hun synes hun blir fin [:D] Og merker nok at det er greit å få luggen bort fra øynene. Så liker hun godt å få velge hårpynt selv.

Har enda aldri fått lov å røre håret hennes.. Gre håret er greit!! Thats it!

Ronja liker å få ordne håret , men stort sett blir det bare en strikk i luggen. Det er ofte så upraktisk med musefletter pga lue og sånn ,og ofte etter en dag i barnehagen eller sammen med pappaen såser hun ganske så høysåteaktig ut[8D] Hestehale sitter litt bedre i ,men hun sover enda i barnehagen og det er ikke noe godt å sove med hestehale.

Fletter er jeg dårlig på. kanskje luggen blir flettet bakover med det er det eneste jeg får til..sånn fin pariserflette kan jeg bare glemme!

Ronja er glad i å få ordnet håret ,og vil alltid speile seg etterpå[:D] Skikklig jåle!

Back
Topp