x1x~mini_me~
Glad i forumet
Er hårfarging under graviditeten ok??? [&:]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Jilli81
Æ e frisør.
Hårfarging under graviditet e ikkje vitenskapelig bevist skadelig. dagens frisør produkter e milde, og man har bra utlufting av "skadelige gasser."
Kan være litt værre med hjemmefarge, da de fargene ikkje innehoder de samme stoffene som vi har i salongen og man har ikkje mulighet med utlufting på samme måten..
Konklusjon : "Normal" hårfarging under graviditet e ikkje skadelig. farg i vei, d gjør æ..
(vil jo føle oss litt fansy og flott i svangerskapet å.. [:)])
ORIGINAL: Opsideisi
sist svangerskap passet jeg på å sole meg masse (det var veldig fint vær i mai), farge håret mot slutten og barbere legger og under armer slik at jeg følte meg så fresh som mulig på sykehuset. Og jeg må si. Bildene fra sykehuset er de fineste jeg har av meg selv :)
ORIGINAL: blubbie
Dere som er frisører. hvordan er det med bleking da?
Jeg pleier å helbleke håret med 6% men tør ikke nå, og jeg ser ikke ut, har ikke vært hos frisøren på et halvt år eller noe så dere kan jo tenke dere etterveksten min

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*
ORIGINAL: blubbie
Dere som er frisører. hvordan er det med bleking da?
Jeg pleier å helbleke håret med 6% men tør ikke nå, og jeg ser ikke ut, har ikke vært hos frisøren på et halvt år eller noe så dere kan jo tenke dere etterveksten min
ville gått med ettervekst[8D]