Hårfarging

tingeling1990

Glad i forumet
Hei!
Er det mange her som farger håret "hyppig" til vanlig?
Jeg bruker å farge det ca hver 3. Mnd. Og det nærmer seg påtide å gjøre det igjen. Jeg farger det med en farge innerst og bleiker ytterst og noen striper. Kan jeg forsette med dette som gravid? Burde jeg gå over til en heldekkende farge mens jeg er gravid og unngå bleking? Jeg kan høre med frisøren hva de anbefaler men kjekt å vite hva andre også gjør og tenker her :)

Eneste er jo at håret kan "oppføre" seg litt annerledes når man er gravid. Om du alltid bruker å få sånn og sånn resultat. Kaaan man få et litt annerledes resultat som gravid. Har jeg hørt fra flere frisører iallfall. Men er vel kanskje ikke såååå vanlig?

Minnes å huske at det er noen hormonforstyrrende stoffer i hårfarge som kan være skadelig.

Hvis ikke jeg kan bleike håret som normalt, så kommer jeg til å gå fra forstanden :P
Trodde faktisk ikke det var skadelig jeg...

Du kan jo evt gå til en økologisk frisør. De skal være miljøbevisste og gå opp i resirkulering og miljø. Det høres hvertfall ut som det kan være et bedre alternativ. Om de bruker andre produkter enn vanlige frisørsalonger da, vel og merke.

Back
Topp