Hårfarging i graviditeten

Marihøna1986

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Hva mener dere om hårfarging i graviditeten? Er det ok? Er glansvask kanskje bedre? Håret mitt er så falmet, og hadde trengt en shining..
emoticon

Jeg er litt usikker, men har gjort det fordi.. Min bestemor er helt bombesikker på at det var hårfargingen som gjorde at jeg fikk svangerskapsforgiftning sist gang (Jeg tror absolutt ikke det :P) Så når jeg fortalte at jeg var gravid igjen, så ga hun meg STRENG beskjed om at jeg absolutt ikke måtte finne på å farge håret mitt, så måtte jeg spise masse fisk! Så nå vet jeg nesten ikke om jeg tør altså.... Hun er jo søt da! Passer på meg :)

Kjøpte hårfarge i dag da! Vil ikke tenke på å være fadder i barnedåp, der etterveksten min blir dokumentert på tusen bilder :p Men kjøpte en farge som er litt lik min orginale, så da slipper jeg kanskje å farge det så ofte :)

Gravide kan fint farge håret! Frisører blir jo også gravide!!! Men det er kanskje ikke nødvendig å sniffe på hårfargen, kan være greit at det er god utlufting..

Hihi, må le litt av din bestemor...tviler meget sterkt på at hårfarge vil fremkalle svangerskapsforgiftning... Jeg tror nok det blir til at jeg farger håret mitt, vil helst ikke bli sett mye lengre slik det er nå. ;-)
Kanskje jeg venter til uke 12, da er det sikkert myyye tryggere :-p

Har en mor som er frisør og hun sier det er ingen fare ved å bruke glansvask. Gjorde det i forrige svangerskap og har gjort det denne gangen også:) Er jo hyggelig å føle seg litt fin når resten av kroppen ikke føles så bra;)

Jeg farget håret forje helg, klarte ikke å gå rundt med ettervekst og må innrømme at jeg gjorde det litt for å kanskje føle meg bedre etter å ha vært i dårlig form lenge..  :) 

Back
Topp