Hårfarging å gravid

Natepia

Glad i forumet
Æ lure på om d e farli å farge eller stripe håre når man e gravid?
Ka har dåkker jente hørt om akkurat d dær?

Æ har hørt så masse om akkurat deinn saken..så veit kje heilt ka æ ska tru..

Hei[;)]
Har hørt masse om det jeg å, men da jeg gikk gravid med min første, så farget jeg håret flere ganger, og det var ingen som led av den grunn.
Årsaken kan kansje være at man reagerer annerledes nåe man er gravid, så det kan være lurt å teste hårfargen på huden og se om du reagerer[:D]

Lykke til da.
og ha en fin dag[:D]

Okei,ja d va nu fint å høre [:D]

Ser sjøl at æ træng mæ en klepp m farging [;)]

dette har e å lurt på så nå skal e farge etter veksten min i mora:)

jeg har bare hørt at du skal holde deg unna hårfarging i første trimester..

Jeg har også hørt mange ulike versjoner på det. Har selv tatt kontakt med min vanlige frisør hvor de fortalte at det eneste de ikke gjorde på gravide var permanent. De mente det ikke var noe skadelig i det hele tatt.

Jeg er frisør---- værsågod, farg håret dere som vil!! [:D][:D][:D][:D] Det hjelper masse på et humør som kan svinge og en form som går opp og ned [;)]

Eg farga hos frisør sist gang når eg var 7 mnd pluss

Men ein burde vel informere om det, såvidt eg har skjønt... Vist ikkje vil jo kanskje ikkje frisøren bry seg om såre hodebunner... nett som hos tannlegen, så burde ein informere om det, har eg lest:)

Det skal bli deilig å få gjort noe med håret ja. Selv skal jeg lysne det litt. Har blitt så mørkt. Så får vi håpe at fargene ikke spøker siden jeg er gravid.

Back
Topp