Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei[;)]
Har hørt masse om det jeg å, men da jeg gikk gravid med min første, så farget jeg håret flere ganger, og det var ingen som led av den grunn.
Årsaken kan kansje være at man reagerer annerledes nåe man er gravid, så det kan være lurt å teste hårfargen på huden og se om du reagerer[:D]
Jeg har også hørt mange ulike versjoner på det. Har selv tatt kontakt med min vanlige frisør hvor de fortalte at det eneste de ikke gjorde på gravide var permanent. De mente det ikke var noe skadelig i det hele tatt.
Men ein burde vel informere om det, såvidt eg har skjønt... Vist ikkje vil jo kanskje ikkje frisøren bry seg om såre hodebunner... nett som hos tannlegen, så burde ein informere om det, har eg lest:)
Det skal bli deilig å få gjort noe med håret ja. Selv skal jeg lysne det litt. Har blitt så mørkt. Så får vi håpe at fargene ikke spøker siden jeg er gravid.