hårfargespm...

Jeanies lille verden

Gift med forumet
Jeg har farga håret idag, men desverre ble farga LITT bom [8D] Har også brukt etterbehandlinga som fulgte med...

Kan jeg farge det på nytt imårra, eller er håret metta?? [8|]
(har brukt garnier nutrisse...)

Pliiis svar meg? [8D] Ingen som vet?

Skal legge meg snart, før jeg sovnerav her jeg henger [8D]

Gå til frisøren du. En permanent farge oppå en annen permanent farge = svæært mørkt hår, kanskje til og med svart i tuppene alt ettersom hvor mørkt du har farga det. 

ORIGINAL: Labambie

Gå til frisøren du. En permanent farge oppå en annen permanent farge = svæært mørkt hår, kanskje til og med svart i tuppene alt ettersom hvor mørkt du har farga det. 

Hmm...jeg farga det i en brunfarge med rødtone, men ble ALTFOR rødt [&:] Så da tenkte jeg evt å farge det brunt, uten noen rødt i... [8D] Frisøren her hadde ikke ledig time imårra og jeg skal i 50-årsdag på lørdag [8D]

*kriiise*

Opp med seg...

Kan det bli verre enn det er nå? Jeg har ikke peiling på hårfarging, men ville nok prøvd en annen brunfarge, siden frisøren ikke har ledig time imorgen.

ORIGINAL: blessa

Kan det bli verre enn det er nå? Jeg har ikke peiling på hårfarging, men ville nok prøvd en annen brunfarge, siden frisøren ikke har ledig time imorgen.

det ville jeg også gjort:) hvis ikke det kan bli værre enn det er, så skader det jo ikke prøve :)

ORIGINAL: Astribeate

ORIGINAL: blessa

det ville jeg også gjort:) hvis ikke det kan bli værre enn det er, så skader det jo ikke prøve :)

Værre og værre... bir værre om håret blir helt ødelagt [8D]

Da tror jeg kanskje jeg prøver...

Jeg tok avfarging, og måtte til frisør for å farge det, samme dag.

Håret ble ganske "ødelagt" av det, men du får bare være flink å kure det masse [:)]

Eventuelt får du kjøpe en hatt [8D]

Jeg har farget det oppå, gikk helt fint det. På meg i allefall.

Men jeg vasket det et par ganger først.

"Faren" er jo at håret blir veeeldig mørkt og ekstremt blasst og slitt. Så får man jo velge hva man vil gjøre. [:)]

ORIGINAL: Labambie

"Faren" er jo at håret blir veeeldig mørkt og ekstremt blasst og slitt. Så får man jo velge hva man vil gjøre. [:)]

Jeg har veldig kort hår, type guttekort nesten...
Så får jeg heller bare klippe meg om det går galt... [8D]

ORIGINAL: Chupachups

Jeg tok avfarging, og måtte til frisør for å farge det, samme dag.

Håret ble ganske "ødelagt" av det, men du får bare være flink å kure det masse [:)]

Jeg har ikke mulighet på frisørtime idag....

Jeg har farget med garnier nutrisse to ganger samme dag til og med. Samme som deg, hadde en farge som ble for rød og valgte en med mindre rødtone i.
Den dagen ble det litt slitt, og jeg kuret som et helvete i tida etter.
Har også farget to dager etter hverandre, da lot jeg fargen andre dagen virke kortere tid, og det fungerte helt fint.

ORIGINAL: Luthien05

Jeg har farget med garnier nutrisse to ganger samme dag til og med. Samme som deg, hadde en farge som ble for rød og valgte en med mindre rødtone i.
Den dagen ble det litt slitt, og jeg kuret som et helvete i tida etter.
Har også farget to dager etter hverandre, da lot jeg fargen andre dagen virke kortere tid, og det fungerte helt fint.

ÅjA, FOR JEG HADDE TENKT Å BRUKE SAMME FARGE, BARE UTEN DET RØDE [8|]

(oups, caps) [&:]

For jeg har kort hår så er ikke så farlig å klippe det om det blir slitt, hadde vært mere skeptisk om håret hadde vært laaangt [8D]

Back
Topp