hårfarge

Dildall1

Flørter med forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Er det noen som har tanker rundt det og farge håret som gravid? har prøvd og google litt men kommer opp så fryktelig mye forskjellig. noen plasser anbefales det ikke med tanke på kjemikaler andre plasser står det at dette er ok. nå tenker jeg i hovedsak hjemmefarging. :)
 
Det er vel en sånn føre var-greie at de ikke anbefaler det. Hvis jeg skulle gått for hjemmefarge hadde jeg i hvertfall valgt en uten ammonniakk og alle de greiene der. Det er et par merker på markedet som ikke har de typiske allergifemkallende stoffene som andre merker har..
 
Skal stripe ettervekst i morgen men ja, jeg tenker på det og derfor trappet ned så klarer meg på 2 behandlinger av etterveksten i hele svangerskapet.

Tok sist i August før vi dro til syden. Er vell 14 uker ish siden, mulig mer :)
 
Jeg har tatt etterveksten og farge i lengdene, går helt fint :happy: Eneste som er forskjellen er at håret kan reagere litt annerledes under en graviditet! Så hvis man bruker fast en hårfarge så kan fargen plutselig avvike noe fra tidligere erfaringer:wacky:

Bare husk å si ifra at man er gravid, selv om de sikkert ser det, så kan de sette på det avtrekket:happy: De gravide frisørene står jo med dette hver dag, så en gang eller to i graviditeten vil jeg tro går heeelt fint;):smug:
 
Det er vel en sånn føre var-greie at de ikke anbefaler det. Hvis jeg skulle gått for hjemmefarge hadde jeg i hvertfall valgt en uten ammonniakk og alle de greiene der. Det er et par merker på markedet som ikke har de typiske allergifemkallende stoffene som andre merker har..

Hvilke merker er uten?
 
Har lest at det skal være greit å farge håret (iallefall hos frisøren). Men selv står jeg over. Har ikke lyst til å puste inn kjemikalier. Bruker ikke neglelakk eller hårprodukter med spray engang. Så jeg er kanskje litt hysterisk...
 
Har lest at det skal være greit å farge håret (iallefall hos frisøren). Men selv står jeg over. Har ikke lyst til å puste inn kjemikalier. Bruker ikke neglelakk eller hårprodukter med spray engang. Så jeg er kanskje litt hysterisk...

Er blitt litt hysterisk selv! veldig redd for å gjøre noe som kan være skadelig...
 
Back
Topp