Hårfarge

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Hva slags farger har du prøvd ut?

Selv har jeg prøvd ut både det ene og det andre på fargeskalaen.
Har hatt blondt, brunt, knallrødt, grønt, blått, svart, oransje og lilla :)

Blondt, brunt, svart, lilla, blondt og rosa, blondt og blått. Heldigvis har jeg blitt voksen og forstår at jeg skal holde meg til brunt.

Tenker du må merker eller bare farger? Har hatt svart, rødt/lilla, brunt og blondt, stripete, blondt med rosa i tuppene, og så grodd ut naturlig farge som jeg nå striper. Har sluttet å farge selv da, så hvis du spør om produkter har jeg lite å komme med :p

Tenker du må merker eller bare farger? Har hatt svart, rødt/lilla, brunt og blondt, stripete, blondt med rosa i tuppene, og så grodd ut naturlig farge som jeg nå striper. Har sluttet å farge selv da, så hvis du spør om produkter har jeg lite å komme med :p
Var bare farger jeg lurte på ja ;)

Sort hår (blek hud = passet DÅRLIG!), Blondt hår (+ mørke øyenbryn = passet ikke..), brunt hår (jeg har lysere brun normalt), og rødt/mahogni hår. Sistnevnte er favoritten

Huff..en hel haug med farger..blant annet Svart/blå, svart/rød, mahogni, kobber, brun, blond striper++

Brunt, rødt, svart. Holder meg til brunt ;)

Er veldig kommune blond egentlig men...
Gråhvit
Brunt
Svart
Rødt i div nyanser
Rosa isj
Lilla striper i svart og blondt.
Osv..
Akkurat nå er det lyst med litt lilla i.

Svart, rødt, brunt, blondt, grått med ett uhell (skulle ha svart) og blått :)

Blonde striper
Rødt hår

Så har jeg hatt litt blå skjær i håret men det så man knapt :p

Lyst med mørke striper, mørkt med lyse striper, rødt, helbrunt, helblondt.. naturlig blond med lyse striper lenge før jeg nå har grannyhair :happy:

Blondt, brunt, gult, oransje, hvitt, svart, rødt, lilla, blå og er nå tilbake til brunt ;)

Back
Topp