Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vet dere når babyene får sin opprinnelige hårfarge...? Er det ikke slik at de mister det de får først?? Har ei tuppe med veldig ubestemmende farge. Har både lyst, mørkt og rødt...... Hadde også det som liten fikk jeg høre, men er jo litt spennende alikevel da:)
Der er forskjellig når hårfargen kommer frem ofte kommer rødskjær frem om de går fra mørkt til lyst hår. De fleste mister sitt første hår--> mulig alle gjør det på ett vis, mine gutter var aldri skallet de bare fikk kjempe mye hår som kom mellom det de hadde som nyfødt. Marie har mye lyst hår som ligger inni det mørke hun var født med så jeg tror hun blir lyshåret når hun er litt større.
Akkurat sånn er Ludvigs hår også! Har blitt litt lysere og fått mer rødskjær i det siste. Regner med at han blir blond siden både jeg og sambo er blonde.
Ja det er vel tidlig å si enda hva det blir. De får vel ikke sitt opprinnelige hår før på noen måneder enda........ Og det forandrer seg jo stadig vekk. Morsom med alt som skjer. Til og med hår er morsomt..........:)