Hårfarge

Spire90

Gift med forumet
jentene i juni13
Hvilken hårfarge har babyen din? Og hvilken har foreldrene (du og pappaen) :)

Min er blond, mellomblond tror jeg. Selv er jeg brunrød og faren er blond :)

Storesøster er blond, lillesøster er foreløpig mørk.
Jeg og pappaen er kjedelig kommunegrå.

Jeg er mørkblond, med litt rødskjer, sambo er mørk. De to eldste var mørke som nyefødte men nå er de lyse, lille var og mørk, men hu holder på å lysne:)

Jente 2008 <3
Gutt 2010 <3
Jente 2013 <3

Lillegull er strawberry blonde. Hun er lys på toppen og mørk i nakken pluss et og annet skalla område.
Samboeren er mørk mens jeg er lys kommunegrå. Jeg var helt blond under oppveksten så dette blir spennende å følge med på. :-)

Jeg har lys brun og pappan har møøøøørkt brun, nesten svart. Lille har en blanding mellom lys og mørk brun.

Mørk blond på begge barna :-) Jeg har mellombrunt med bittelitt rødskjær når sola skinner på det mens sambo har mørk blond :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er kommunefarget ( var hvit i håret da jeg var liten) faren er brun (var også hvit i håret som liten) storebror er hvit i håret og lillebror har mørkt. Han har mista mye av håret, men det lille som er igjen er brunt. Spent på om det blir lysere, eller at han fortsetter å være mørk :)

Jeg å sambo er begge kommunegrå, men vi har begge helt lyse som små.
Lille har en gyllen kommunegrå ish farge men blir lysere å lysere :)

Jeg er mørkeblond, mens mannen er blond. Oskar har fått mørkeblondt. Med brune øyne :D

Jeg er har en blanding mellom lys brunt og kommune. Pappen har mørkebrunt. Vesla har foreløpig kommunefarget

Jeg har rødlig melloblond og samboeren standard mørk blond/lys brun. Foreløbig ser det ut til at frøkna har arva fargen etter meg. Men ser litt lysere ut, og ikke like rødt som jeg hadde da jeg var liten..

Jeg har rødlig melloblond og samboeren standard mørk blond/lys brun. Foreløbig ser det ut til at frøkna har arva fargen etter meg. Men ser litt lysere ut, og ikke like rødt som jeg hadde da jeg var liten..
Tror faktisk min er litt rødlig og når jeg tenker meg om... Er det det man kaller strawberry blonde? :p

Pappaen har mørkt hår, nesten sort. (Nesten hvit som barn)
Jeg tror jeg er mørkblond, med rødskjer.
Mina har så langt ganske mørkt hår. :)

Begge er kommunebrun :-/ faren litt mørkere enn meg. Lille har sånn farge: ImageUploadedByBV Forum1380567257.717454.jpg

Vet ikke hva det kalles, kastanjebrun? Men den forandrer seg sikkert senere, det gjorde hvertfall hårfargen til storebror..

Her er pappan kommunegrå (med rødlig skjegg) og jeg er rødhåret.

Vi har tre barn; en blond, en rødhåret og en mørk :p

Sendt fra mobilen min ♥

Back
Topp