August12mamma
Flørter med forumet
Hører mye rart ang fargning av hår under graviditet.. Og klarer ikke og bestemme meg for hvilken jeg vil tro på.. Hører at bleiking IKKE er bra,og fy fy. Men jeg har svart hår, og begynner og bli temmelig lys i etterveksten da det er lenge siden jeg har fått farget håret. Jeg har kjøpt en farge pakke med svart hår, kun for etterveksten. Men hører og skjønner jo litt at det ikke er så bra og farge håret dem føste 12 ukene da alt utvikles. Derfor har jeg ikke tatt farga i håret ennå. Jeg begynner og bli raslaus og vil få tatt den snart. Tenker og vente til i februar. Om 2 uker er jeg 12 uker, så er iallefall over 12 uker i februar og må vel gå greit og farge det da?
Har ei venninne som nylig har født, ungen var perfekt! frisk og fin, og hun har under hele svangerskapet ikke tatt hensyn ang faring under svangerskap. Hun har blondt hår og har bleika det flere ganger. Både tidlig og senere i svangerskapet.
så, det må vel gå ann og få tatt en svart ettervekst etter uke 12+ ?
flere som har farget håret sitt under graviditet ?
Har tenkt og farge håret mitt senere, da i brun farge. Jeg er veldig blek i huden, så svart hår syns jeg blir veldig knall til meg.Så tror jeg blir finere med litt mere brunere farge, da drar jeg så klart til frisør. Men det er ikke noe jeg TRENGER og gjøre. Men ettervekst må da gå an og få tatt uten noe problem når man er over 12 uker ++ ? :-p
Har ei venninne som nylig har født, ungen var perfekt! frisk og fin, og hun har under hele svangerskapet ikke tatt hensyn ang faring under svangerskap. Hun har blondt hår og har bleika det flere ganger. Både tidlig og senere i svangerskapet.
så, det må vel gå ann og få tatt en svart ettervekst etter uke 12+ ?
flere som har farget håret sitt under graviditet ?
Har tenkt og farge håret mitt senere, da i brun farge. Jeg er veldig blek i huden, så svart hår syns jeg blir veldig knall til meg.Så tror jeg blir finere med litt mere brunere farge, da drar jeg så klart til frisør. Men det er ikke noe jeg TRENGER og gjøre. Men ettervekst må da gå an og få tatt uten noe problem når man er over 12 uker ++ ? :-p