Hårfarge

xhegex

Blir kjent med forumet
Jeg dør snart av ettervekst, føler meg ustelt.. Er det krise og farge håret? Er 8+6 i dag.
Vil selvfølgelig ikke gjøre det om det kan være farlig, men finner ikke fasit på dette noe sted!?

er ikke farlig i det hele tatt! gjør du det selv hjemme må du huske å gjøre det i et godt luftet rom 

Må farge håret selv snart også. Tror det skal gå greit viss man bare passer på å ikke puste inn for mye av stoffet, sørge for god lufting ja.

Det er ikke farlig :-) farget håret som vanlig sist graviditet og gjør det denne gangen også:-) bare å passe på å ikke puste inn for mye :-)

TAKK! ;D

skal ikke være farlig. men som de andre sier, ikke pust for mye hehe

LadyOnHeels skrev:
er ikke farlig i det hele tatt! gjør du det selv hjemme må du huske å gjøre det i et godt luftet rom 

jepp:)

Det kan skade barne ved farge med ammonjakk. Finn hårfarge uten.. Det finnes Chi og Inoa hos frisører.

Er bare til å farge i vei.
Eneste man ikke kan gjøre selv som gravid er striping/bleiking.

bare ha godt med lufting i rommet der du farger håret :) fikk beskjed av JM og lege at det gikk helt fint å farge håret mens man er gravid :)

Er best å bruke hårfarge uten ammoniak, så slipper du å lufte sånn også. Men den konsentrasjonen den finnes i i hårfarge er ikke farlig for fosteret om du farger håret ditt i ny og ne :)

Har farget håret, prøvde å lufte men den lukta tok nesten drepen på meg. Sto å brakk meg :P Men det var verdt det, føler meg mye bedre nå :)

Back
Topp