FrkStrikkepinne
Glad i forumet

Kan æ prøve mæ på en sånn der hårfarge? Har hadd nåkka lignanes for masse år sida :P

Evt. kordan hårfarge kan æ ha ? Æ har ikke så løst å drive å bleike håret så mye.... -.-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Trone
Tror du hadde passet en vrm farge ja :)
ORIGINAL: t0mmelise
Hmm.. jeg vet ikke jeg gitt.. Jeg tror kanskje ikke jeg villet hatt noe med rødskjær om jeg var deg.. altså, tror du kanskje hadde passet bedre med en brun farge [:)]
Når du handler hårfarge så se på tallene, de som er 4,5 eller lignende har rødskjær i seg.. De som er hele tall, f.eks 4 er rene farger [;)]
jeg pleier å kjøpe på frisørsalong også farger jeg det selv [:)] (tar aaaaaltfor lang tid hos frisøren syns jeg) [;)]
ORIGINAL: alexine
Hmm.. jeg vet ikke jeg gitt.. Jeg tror kanskje ikke jeg villet hatt noe med rødskjær om jeg var deg.. altså, tror du kanskje hadde passet bedre med en brun farge [:)]
Når du handler hårfarge så se på tallene, de som er 4,5 eller lignende har rødskjær i seg.. De som er hele tall, f.eks 4 er rene farger [;)]
jeg pleier å kjøpe på frisørsalong også farger jeg det selv [:)] (tar aaaaaltfor lang tid hos frisøren syns jeg) [;)]
Jøss, er det mulig? [:D] Er det ferdigpakker derfra, eller blander de det for deg??? Viste ikke at det gikk ann jeg!
ORIGINAL: alexine
Jøss, er det mulig? [:D] Er det ferdigpakker derfra, eller blander de det for deg??? Viste ikke at det gikk ann jeg!
Det er mulig vettu [;)][;)][;)] Nå husker ikke jeg hva merket heter men det kan jeg sjekke opp.. det jeg har brukt er mini color [:D] da slipper jeg å gå så lenge med fargen om jeg angrer [;)] du blander den som vanlig farge.. koster 150kr den jeg bruker.. kjempe greie farger [:)][:)][:)]