Hårfarge

FrkStrikkepinne

Glad i forumet

Kan æ prøve mæ på en sånn der hårfarge? Har hadd nåkka lignanes for masse år sida :P

Evt. kordan hårfarge kan æ ha ? Æ har ikke så løst å drive å bleike håret så mye.... -.-

hmm.. alltid skeptisk til hjemme farge.. hehe.. men bare pass på at det ikke er en kald bbrun farge, men en varm! hvis ikke kan du ende opp med grønt hår!!

Har aldri.. Eller jo, 1 gang.. Farga håret hos frisør ;P

Men æ har jo ikke like god selvtillit no som før, så æ vet ikke om æ tørr [8D]  Før va det ikke nøye, da peisa æ på med all mulige slags farga :P Og alt gjort sjøl :P

ORIGINAL: Trone

Tror du hadde passet en vrm farge ja :)

syns hu hadde kledd en kald farge jeg[8D][8D][:D]

spørs hva fargen er bygget opp på.. kalde farger, grønn, blå, lilla... varme farger, rød, gul, orange.. osv..[:D][;)]

Den du har bilde av er f eks varm..

Her ser du forskjellen på en kald og en varm brunfarge på samme person..

Do me, do me, do me!! [:D] hehe... Kler jeg kald eller varm?? Nå har jeg vel en kald mørkebrun farge, sånn sjokoladebrun liksom.. Meeen, har alltid lyst på litt forandringer[;)]

Lurer fælt på om den syoss farginga er bra!? Begynner å få en del gråe hår, og syns vel ikke alltid at disse hjemme-fargene dekker de helt... Forresten, vokser gråe hår fortere enn annet hår, eller bare virker det sånn??[8D]

Syns sånn mahogni brunt er veldig fint, men går sinnsykt fort lei det røde skjæret, syns det blir så blast så fort!

skeptisk til rødskjær :) forsvinner så fort, og da blir det booring, og "må" farges på ny :P

Hmm.. jeg vet ikke jeg gitt.. Jeg tror kanskje ikke jeg villet hatt noe med rødskjær om jeg var deg.. altså, tror du kanskje hadde passet bedre med en brun farge [:)]

Når du handler hårfarge så se på tallene, de som er 4,5 eller lignende har rødskjær i seg.. De som er hele tall, f.eks 4 er rene farger [;)]

jeg pleier å kjøpe på frisørsalong også farger jeg det selv [:)] (tar aaaaaltfor lang tid hos frisøren syns jeg) [;)]

øynene dine hadde nok kommet veldig godt frem om du hadde valgt en farge med litt rødskjær i :)

ORIGINAL: t0mmelise

Hmm.. jeg vet ikke jeg gitt.. Jeg tror kanskje ikke jeg villet hatt noe med rødskjær om jeg var deg.. altså, tror du kanskje hadde passet bedre med en brun farge [:)]

Når du handler hårfarge så se på tallene, de som er 4,5 eller lignende har rødskjær i seg.. De som er hele tall, f.eks 4 er rene farger [;)]

jeg pleier å kjøpe på frisørsalong også farger jeg det selv [:)] (tar aaaaaltfor lang tid hos frisøren syns jeg) [;)]

Jøss, er det mulig? [:D] Er det ferdigpakker derfra, eller blander de det for deg??? Viste ikke at det gikk ann jeg!

Æ e veldig skeptisk.. Vil jo være bra på håret i det minste når æ føle mæ som dritt ellers... -.- Vi får se, æ må no klippe mæ først (begynne å bli ganske slitt) så får vi se... :P 

ORIGINAL: alexine

Jøss, er det mulig? [:D] Er det ferdigpakker derfra, eller blander de det for deg??? Viste ikke at det gikk ann jeg!

Det er mulig vettu [;)][;)][;)] Nå husker ikke jeg hva merket heter men det kan jeg sjekke opp.. det jeg har brukt er mini color [:D] da slipper jeg å gå så lenge med fargen om jeg angrer [;)] du blander den som vanlig farge.. koster 150kr den jeg bruker.. kjempe greie farger [:)][:)][:)]

ORIGINAL: alexine

Det er mulig vettu [;)][;)][;)] Nå husker ikke jeg hva merket heter men det kan jeg sjekke opp.. det jeg har brukt er mini color [:D] da slipper jeg å gå så lenge med fargen om jeg angrer [;)] du blander den som vanlig farge.. koster 150kr den jeg bruker.. kjempe greie farger [:)][:)][:)]

Da blir jeg glad[:D] Ja, jeg får jo aldri bestemt meg, så det vil passe bra her også[;)] hehe...

Back
Topp