Hårfarge på barna??

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Jeg er gravid, å veldig spent på hvilken farge barn nr 2 får på håret :p

Storebror ble født mørk, men er nå 21 mnder og er helt lys :)

Jeg har alltid at mørkt hår, men pappaen var lys som liten å ble mørk senere.

Så jeg lurer på hvilken farge er dere født med og hvordan er deres naturlige farge nå?

Å hvilken farge har barna fått?

Lys blond som liten, mørk blond nå. Både jeg og samboern. Vårt felles barn er lys blond foreløpig, snart 3 år. :)

Veldig rødhåret som liten, nå er jeg visst det de kaller kastanjeblond :P

Både jeg og mannen er lyse (mannen litt mørkere enn meg) lille har helt hvitt hår :p

Begge vi var hvite i håret som små, pappaen er nå brunette, jeg er mørk blond/ kommunegrå :p eldste er hvit i håret (men ser det blir mer og mer blond nå) mellomste født svarthårete, er nå blond/ med mørke nyanser. Minste er hvit i håret.

Jeg hadde veldig mørkeblond når jeg ble født. Så ble jeg lysere. Småen hadde veldig mørkt hår når han ble født og er kjempe lys i dag nesten 19 mnd. Håret mitt er fremdeles blondt men mørknet med årene

Jeg har nesten svart hår :) mannen har mørk blond. Lille har fått brunt hår.

Jeg er lysbrun, samboeren er lysblond.
Ungene våre har begge blondt hår og var mørke når de ble født :)

Jeg hadde helt hvitt hår som liten, er nå mørkeblond/lys brun.

Samboer vet jeg ikke som liten, men er nå mørk brun.

Eldste var født mørk, ble lys, men er nå mørk brun.
Yngste født lys, er fortsatt lys, men mørkere enn jeg var som liten, så spennende å se hvor mørk hun blir. Hun er nå 4, og eldste var blitt ganske mørk på samme alder

Bf til eldste har brunt hår, jeg er helt mørkebrun. Vet ikke med han, men jeg ble født brunette og mørknet enda litt mer de første årene. Eldste var helt lys i håret til hun var 6-7 år, nå er hun og begynt å mørkne. Lysner veldig i sola da, det gjør ikke jeg.

Nåværende sambo og bf var helt lys i håret som liten, og ble like mørk som meg de første årene. Babyen vår har ikke så mye hår enda (6 mnd), men av det han har er noe helt lyst med innslag av brune hårstrå her og der. Tipper han blir mørk han og. :p

Jeg ble født brunette, da jeg var liten var jeg blond og nå er jeg brunette igjen.

Mannen har hatt mørk brunt hår hele livet, på grensen til svart.

Poden hadde lyst brunt/blondt hår da han ble født, og har det enda (2 år).

Spent på hva nestemann får :)

Eg var mørk blond som liten, pappaen helt lys blond, nesten hvit i håret og vår sønn har blondt hår :)

Mannen var også ganske lys som liten, mørk nå.

Jeg har bestandog vært blond, men har blitt mørkere i håret i voksen alder.

Vesla hadde helt mørkt babyhår, men dette falt av og vokste ut helt lyst. Er mørk blond nå. :)

Jeg er lys/mellom blond, mannen er mørk blond.
Vi begge var ekstremt lys blonde når vi var små, mitt var nesten helt hvitt.

De to yngste er som oss, lys blonde, eldste har knallrødt hår

Både jeg og mannen hadde helt hvitt krøllet hår som små. Fortsatt krøller på begge, men er vel det jeg vil kalle mørk blond nå :p

Hadde svart hår som nyfødt, etterhvert ble det kritt hvit, før det har blitt mørkere og mørkere, nå er jeg mørkblond.
Omtrent det samme med samboer

Hun ble født med nesten sort hår. Faren er brun og jeg blond. Nå, 1,5 år etterpå er hun lik meg i håret. Krøllene begynner også å komme. :D

Både jeg og gutten vår ble født helt svarthåra, mens jeg ble mørk blond da jeg var 2, og han er ganske lys nå og 1,5 år. Pappan var ganske lys hele tida egentlig, men mørk nå - jeg også :-)

Jeg ble født mørk men ble lys og er nesten mørk i dag. Mannen ble født med rødskjær ble lys og har brunt hår i dag. Storesøster ble født med rødt hår og har det enda 3 år etter. Lillebror ble født med brunt hår og det begynner å bli lysere, han er 8 mnd.

Back
Topp