*p!nk smile*
Forumet er livet
Om man skulle til frisøren å farge håret..hva heter denne fargen?? Når man har lyse brunt hår (7`er)...er dette da mulig?? [:D]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Regan
Umulig å si her... Ta med bildet til frisøren så finner hun fargekombinasjonen[:)]
ORIGINAL: stardust
syns ikke det det ligna på en 7er mere en 5er.snakker wella sine farger nå[;)]men ta med bilde[:)]
ORIGINAL: *p!nk smile*
Umulig å si her... Ta med bildet til frisøren så finner hun fargekombinasjonen[:)]
(har ikke printer) Skal farge det selv...får vell bare gå beserk i fargekart bøkene[:D] Er vell en kobber farge? Ingen som kan fortelle meg noe om denne fargen?? [:)]
ORIGINAL: stardust
(har ikke printer) Skal farge det selv...får vell bare gå beserk i fargekart bøkene[:D] Er vell en kobber farge? Ingen som kan fortelle meg noe om denne fargen?? [:)]
nei da skal det ikke være noe problem,kjempe fin farge.men ville anbefalt den i minicolour og ikke hjemme farge da di aldrig stemmer.[:)]
ORIGINAL: Frk.Råsa!
Få se resultatet da [:D] Fantastisk flott hårfarge det der var ..
Da var fargen kjøpt..å herregud dette kan bli..hmm spennende[:D] Går igang straks...[:)]
Da var fargen kjøpt..å herregud dette kan bli..hmm spennende[:D] Går igang straks...[:)]
Stilig!! Ordentlig kul farge asså [:D]
Hvilket nr ble fargen? Og merke? :)
Okei [:D]
Rukket å farge det alt? Hihi [:D]
Ja tar jo bare 30 min[:)] Men klarer ikke å ta et skikkelig bilde..fargen blir helt feil på bildet[:'(]
Ja tar jo bare 30 min[:)] Men klarer ikke å ta et skikkelig bilde..fargen blir helt feil på bildet[:'(]
Jaja, men kan jo hende du holdt på med noe annet [:D]
Ååh, dumme bildet [&:]