Hårfarge hjelp

*p!nk smile*

Forumet er livet
Om man skulle til frisøren å farge håret..hva heter denne fargen?? Når man har lyse brunt hår (7`er)...er dette da mulig?? [:D]

Umulig å si her... Ta med bildet til frisøren så finner hun fargekombinasjonen[:)]

ORIGINAL: Regan

Umulig å si her... Ta med bildet til frisøren så finner hun fargekombinasjonen[:)]

(har ikke printer) Skal farge det selv...får vell bare gå beserk i fargekart bøkene[:D] Er vell en kobber farge? Ingen som kan fortelle meg noe om denne fargen?? [:)]

syns ikke det det ligna på en 7er mere en 5er.snakker wella sine farger nå[;)]men ta med bilde[:)]

ORIGINAL: stardust

syns ikke det det ligna på en 7er mere en 5er.snakker wella sine farger nå[;)]men ta med bilde[:)]

Jeg er en 7er nå...derfor jeg lurte på om det kan bli vanskelig å få denne fargen men hvis dette er en 5er så skal det vell ikke være noe prob[:D]

ORIGINAL: *p!nk smile*

(har ikke printer) Skal farge det selv...får vell bare gå beserk i fargekart bøkene[:D] Er vell en kobber farge? Ingen som kan fortelle meg noe om denne fargen?? [:)]

nei da skal det ikke være noe problem,kjempe fin farge.men ville anbefalt den i minicolour og ikke hjemme farge da di aldrig stemmer.[:)]

ORIGINAL: stardust

nei da skal det ikke være noe problem,kjempe fin farge.men ville anbefalt den i minicolour og ikke hjemme farge da di aldrig stemmer.[:)]

Jeg har alltid farget håret selv...ikke skjedd noe galt til nå,men en gang må det vell skje noe[8D] Nei nå reiser jeg ut å kjøper farge..det får gå som det går[:D] Men takk for tips[8D][;)]

Jeg hadde lagt bilde over på mobilen og tatt turen innom en salong bare for å sjekke fargen jeg da[;)]

ORIGINAL: Frk.Råsa!

Få se resultatet da [:D] Fantastisk flott hårfarge det der var ..

Da var fargen kjøpt..å herregud dette kan bli..hmm spennende[:D] Går igang straks...[:)]

Da var fargen kjøpt..å herregud dette kan bli..hmm spennende[:D] Går igang straks...[:)]

Stilig!! Ordentlig kul farge asså [:D]
Hvilket nr ble fargen? Og merke? :)

Stilig!! Ordentlig kul farge asså [:D]
Hvilket nr ble fargen? Og merke? :)

5.43 tror jeg det står på,loreal[:D]

det tror jeg blir bra [:)] ville kanskje sagt det var en 6,44 (ganske mye rødt i den ser det ut som) eller noe med litt ,2 (irisert) -men en 5`er gjør det jo bare litt mørkere[;)] blir nok kjempe fint!

Okei [:D]
Rukket å farge det alt? Hihi [:D]

Ja tar jo bare 30 min[:)] Men klarer ikke å ta et skikkelig bilde..fargen blir helt feil på bildet[:'(]

Ja tar jo bare 30 min[:)] Men klarer ikke å ta et skikkelig bilde..fargen blir helt feil på bildet[:'(]

Jaja, men kan jo hende du holdt på med noe annet [:D]
Ååh, dumme bildet [&:]

Ser ut som sjokolade (er en farge som heter det azza [8D])

Jaja, men kan jo hende du holdt på med noe annet [:D]
Ååh, dumme bildet [&:]

Har lagt ut bilde på juni 08...men fargen kommer virkelig ikke frem[&o]

Back
Topp