hårfarge/bleking????

nr 1 Nes H

Juni12`s hobbypsykolog
VIP
Mener å ha hørt noe ang dette når man er gravid. noen som har peiling, kjem tell å få angst av mitt kommune grå hår..... men men må man så må man. 
Om noen skulle lure, så JA det er den første, og nå savner hodet veldig en tur til frisøren.....

Selv bleket jeg håret en gang i forrige sv.skap (ca rundt uke 20), uten noen problemer i ettertid. Blekingen derimot gikk ikke fullt så bra, det var som om håret mitt ikke ville ta til seg middelet, og håret endet opp med å bli mer gult enn lyst :P Så det kan jo være noe å være obs på =)

Det er vel først og fremst de 12 første ukene man skal være forsiktig pga. stoffer som er i de fleste hårfargene. Etter hvert skal det være greit. Noen holder seg helt unna, og det finnes frisører som bruker bare økologiske hårprodukter som definitivt er helt trygge uten at jeg vet mye om disse. Trenger desperat en fargeoppfreshing her jeg også og kommer til å dra til min faste frisør for striping/minikolerasjon som vanlig. Har så smått begynt å få noen små grå hår i tinningen og de vil jeg gjerne ha bort;)

Går helt greit å farge håret, men som VårAndreLykke sier så er det noen som ikke får helt bra resultatet, særlig ved bleking. Jeg farger bare håret, og har aldri hatt problemer med fargen :)

jeg har og lest at det er greit å farge/bleke håret fordi de middlene som brukes nå ikke er på langt nær så skadelige som det var før i tiden. Det skal visst heller ikke være noe særlig fare for at stoffene går inn i hodet og til baby. Jeg striper ihvertfall håret hver 2.-3. måned og kommer til å fortsette med det.

Jeg farget håret for 3-4 uker siden. Farget ble litt annerledes enn gangen før selv om jeg brukte samme farge, men det ble absolutt fint likevel

farger håret hver 6-8 uke hos frisør;) gjorde det gjennom hele forrige sv.skp oxo:)

Er du fra Nes? Brumunddal her:)

Som frisør kan jeg si at det ikke er noen fare med å farge eller bleke håret under graviditeten. Har ikke vært borti at fargen har blitt annerledes enn tidligere ganger heller;) Så kom deg av gårde og unn deg litt velvære:) 

Back
Topp