Hårfall

Hehe, godt at det ikke er bare meg. Men hvor lenge varer det dere som har opplevd det før? og kan man faktisk gjøre noe eller er de dømt til å falle liksom? :p Tror jeg skal holde håret i en flette hele tiden jeg... Er så lei av å se hår overalt nå.
Du kan kjøpe Nisim fast sjampo og balsam. Den begrenser hårtapet og fremmer ny vekst :) fås hos flere frisører og Vitus apotek :)

♡ Linn-Kristin ♡
 
På apoteket kan man få kjøpt noe som heter B-tonin, det er rene B vitaminer og hjelper på håret (og negler). Drikk en slurk hver morgen, DET funker ;)
Det hjelper kroppen innenfra og ut, istedenfor å allerede tilføre noe utenifra :)
Bare et lite tips ;)


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Det var ikke mange frisørsalonger som hadde nisim. De to jeg var på hadde noe som het nioxin...de hadde fått mye bra tilbakemelding på denne. Noe som har prøvd den eller hørt om den?
 
Nioxin har jeg god erfaring med. nr 5. sørg for å få riktig behandling til ditt hår. brukte den i 3 mnd og merket forskjell. Hilsen frisør;) nusim fast er også veldig god! Kanskje de har den på nett!

-=[herq]=-
 
Har allerede bestilt nisim fra strawberrynet. De hadde bare sjampo da, ikke balsam. Får kjøpe balsam fra frisørsalongen. Da får jeg bruke den først :) håper det funker! Men må sikkert være tålmodig
 
Det var ikke mange frisørsalonger som hadde nisim. De to jeg var på hadde noe som het nioxin...de hadde fått mye bra tilbakemelding på denne. Noe som har prøvd den eller hørt om den?
Nioxin er ganske ny på markedet. Kom i Mars. Men tango frisørene har fått prøve de en stund fra Wella (som distribuerer den) og de har fått masse gode tilbakemeldinger! Jeg har den sjøl. Men bruker jeg den? :p blir som skomakerens barn.. men som HerQleZ sier, pass på å få riktig type til ditt hår :)
 
Har allerede bestilt nisim fra strawberrynet. De hadde bare sjampo da, ikke balsam. Får kjøpe balsam fra frisørsalongen. Da får jeg bruke den først :) håper det funker! Men må sikkert være tålmodig
Prøv å få tak i balsam også :) da har den mye bedre effekt! :)
 
Min mor anbefaler å vaske håret med øl og børste det ofte. Har ikke prøvd ennå, men verdt å teste ut ;)
 
Det varte et par måneder sist gang så antar det er slik denne gangen også. Man kan jo selvfølgelig investere i dyre shampoer, men har liten tro på at det hjelper. Dette er hår som detter av pga hormonene uansett hva man spiser eller bruker. Det har jeg også fått beskjed om hos frisøren min...
 
Så hvordan går det med dere som mister/har mistet mye hår? Skjer det fortsatt eller har det gitt seg? Jeg mister fortsatt like mye hver dag, og det har gått 2 mnd nå, lurer på hvor lenge det fortsetter jeg :( bruker nisim sjampoo men føler ikke det virker! Har fått viker også... :( ser helt dødt ut.
 
Her mistes det fortsatt i bøtter og spann, dritlei av å pelle hår fra bleie, mini, klær, seng, pledd og alt annet :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Yup, hår ooooveralt :/ hormoner som skiller seg ut


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har gjort det med alle mine, skal vist hjelpe med øl gjær, men har aldri kommet så langt til å prøve...

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Eg også mister en del hår.. men med det tjukke håret mitt så syns eg det er bra :p hehe

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app
 
Her har det begynt å avta.. hjalp ganske mye å klippe vekk det slitte! Så ikke det drar med seg unødvendig mye i floker etc.. når de små er 5-6 mnd bør det avta for de fleste.. hvis ikke ville jeg bare tatt en blodprøve (lik den i uke 12) for å sjekke om det er noe som mangler. F.eks jern eller vitaminer :)

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆
 
Mister masse hår jeg også!! :-( det noe driiit, har tynt hår så her syntes det i vikene for å si det sån!! Masse hår når jeg dusjer , gruer meg, tar ut strikken ... Blææ
 
Helt enig! Skikkelig dritt. Gutten min er snart 5 mnd så håper det gir seg snart! Har hatt det sånn i 2 Mnd nå og det ser man tydelig. Jeg tar ølgjær tabl...det funker nok ikke på hårtapet men da kommer nytt hår noe raskere..forhåpentligvis.
Må også nevne at jeg har begynt å bli veldig hårsår. Det har jeg aldri vært før...

Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Back
Topp