Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: snart2
vittig, sitter akkurat her og føner mitt ALTFOR tjukke hår. Jeg har en BRAUN, den er veldig god og koster vel 3-400 kr tror jeg, (etterpå må jeg bruke laang tid med rettetang for å roe ned håret, jeg blir gaaaaal)
ORIGINAL: **Flash**
ORIGINAL: snart2
vittig, sitter akkurat her og føner mitt ALTFOR tjukke hår. Jeg har en BRAUN, den er veldig god og koster vel 3-400 kr tror jeg, (etterpå må jeg bruke laang tid med rettetang for å roe ned håret, jeg blir gaaaaal)
hehe, kjenner meg igjen! mitt er ikke tykt, men bare veldig vrient...! tar kjempelang tid å rette ut mitt hår, må ta bittebittelit hår om ganga for at det skal funke - tar jo evig tid!![:'(]
men har gitt opp det prosjektet, så nå får jeg heller prøve å få fram krøllene heller... [8D]
ORIGINAL: Martes mamma
je har en helt enkel liten hårføner fra rema 1000. den kosta 59 kr.
hehe..
men håret blir tørt det. je gidd itte betale mætti for en hårføner når en billig en gjør samme nytta.
ORIGINAL: Lucky-Devil85
ehm, er fornøyd med min, men husker ikke hvilken merke det er! [:D]
ORIGINAL: Nitho
Jeg mener at man får det man betaler jeg da... Ville anbefalt å kjøpe hos frisør.
Der får man proffesjonelt verktøy av god kvalitet som holder. De har større valgmulighet på gradene så man ikke brenner og tørker ut håret like mye. Viktig å bruke varmebeskyttende styling i håret også før man går på med varmeverktøy. Mange som sliter med tørt og skadet hår fordi de rett og slett brenner det med for høy varme og uten å bruke varmebeskyttende produkter.
De billige føhnerne blir som regel ALT for varme ( som skader håret mye) og ofte overopphetet så føhneren stopper og ikke kan skrus på igjen før den er blitt avkjølt. Et kjent problem. ikke spesielt kult om man har litt dårlig tid og står med halvferdig hår og en føhner som er død for øyeblikket.
ORIGINAL: Nitho
Nei man trenger selvfølgelig ikke koste på den dyreste til flere tusen kr. [:)] (ingen vits å ha en slik føhner om man ikke jobber som frisør og den skal gå i flere timer hver dag) Man får proffesjonelle føhnere for mellom (ca) 500-1000 kr utfra merke og finesser.
Men det finnes sikkert greie føhnere til hjemmbruk i elektro handelen også. Men pass bare på å få en med flere valg av grader, og en som ikke blir overopphetet så du ikke ødelegger håret ditt. Og bruk styling med varmebeskyttelse!! [;)]