hårete mager??

vevina

Forumet er livet
hehe flere som har fått hårete mage??[8D][:D][:D]

har fått endel mer hår på magen, heldigvis lyst hår[;)]
sambo mente det var den mest logiske tingen i verden, fordi blodsirkulasjonen hadde økt.
men det hadde ikke jeg tenkt på.
merkelige ting som skjer med kroppen når man er gravid[8D]

Det har faktisk jeg også fått[:D] Skikkelig nice[8D]

Har begynt og få igjen de lyse dunhårene rundt navlen jeg også... [8D] Såååå fin atte!

Heldigvis detter de av etter svangerskapet... [:D]

jepp :) masse beskyttelses dun på magen her :) det er helt artig å se på, for det er virvler i alle retninger ;) tynt dun med lyse hår, og under navelen har eg par mørke lange hår som går nedover... det blir nok mer etterhvert tenker eg :)

de sier det og er pga å holde babyen varm, og at de som får baby om vinteren har mer dun på magen enn de om sommeren. for å beskytte og "varme" babyen.. ikkje vet eg, men sikkert noe i det :) så lenge de forsvinner etter fødsel så e alt greit :) og det ska det gjøre :)

jada, lyse hår her også [8D] snart en blond apekatt[8D] hehe [;)]

Jeg har fått flere og mørkere hår fra navlen og ned...kjempe fint [;)] 

haha æsj ja jeg har også det. masse masse lyse dun på magen. la merke til det ganske tidlig.

ORIGINAL: Rafi

har funnet noen få mørke hår fra navelen å ned..........
lurer på om jeg kommer til å få sånn strek på magen

samme her [:)]

Har fått masse jeg også! Hehe.. Kom med en gang jeg ble gravid.. mange andre steder også.. spesielt under haka\halsen.. Rare greier assa..

Me too...[8D]

merket det også her en dag att jeg hadde fått masse lyse dunhår på magen...[8D] delicious [8D]

Jada, fått litt dun og noen mørke hår under navlen! Veldig hot [8D]

Jaah! La også merke til det ganske tidlig, kunne ikke huske at jeg hadde så fryktelig hårete mage liksom [:D]
Men de er jo helt lyse og ikke så fryktelig mye, så jeg overlever[:)]

Lyst dun på magen her også[8D]

dunet på magen er så som så, men de svarte "værhårene" rundt areola, det er ikke lekkert!  [&:][>:]

Heldige dere som har fått dunhåret på magen... Jeg har nemlig fått det på begge sidene av halsen, og det ser utrolig teit ut... Var akkurat det samme forrige gang jeg gikk gravid, og da prøvde jeg til og med å få hudpleieren til å vokse det av. Men det gikk ikke. Så denne gangen får jeg bare tåle 20 uker til med dunhår i trynet[8D]

hårete mage ja... hehe...men d forsvinner etterpå[:D]

Back
Topp