Hårete mage

enois

Forumet er livet
ImageUploadedByTapatalk1365436480.040327.jpg

Flere som har utviklet en deilig dunfylt mage? Haha. Mannen kaller den bare for stikkelsbæret. Gleder meg til de forsvinner igjen :)

Hihi, helt normalt det ja ;) Kan ikke si at jeg har det noe annerledes.. vet ikke hvorfor det blir sånn?

Er vel for at det liksom skal varme med pels da =P
Jeg er også slik =P

Sånn har jeg og - hadde det sist og, tok noen mnd før det forsvant :P

De der var jo ingenting! Skal se min! Jeg vet jo ikke hvor jeg skal stoppe når jeg skal ta bikinilinja lengre!
Heldigvis var det slik sist gang også, og alt forsvant nokså kjapt etter fødselen!

• Liker
Reactions: a92
Haha. Ja, det er jo ekstra deilig og varmt nå... :P eller ikke.

Ja, den er litt tynn til å ha særlig effekt ;)

Jeg googlet det og fikk fram dette =P
Da skal nå virkelig ikke jeg klage på duna mi =P

5. Pels på magen
Noen kvinner får relativt mye hårvekst på magen under svangerskapet.
– Flere enn man tror, får lange, svarte hår på magen. Kvinnene synes det er pinlig og skjemmende, men det er ikke noe som jordmor eller lege vil reagere på. «Pelsveksten» skyldes hormonforandringer. Særlig kvinner som har PCOS, får mer av det mannlige kjønnshormonet testosteron, som trigger hårveksten, sier Kjersti Irgens.
Noen får også mer hår i ansiktet, på brystene og ryggen. Dessverre kan du ikke gjøre noe annet enn å vokse eller barbere bort håret Etter fødselen vil håret sannsynligvis forsvinne igjen.

Kan ikke huske jeg fikk noe sist,men har fått en stripe oppover fra navlen,med litt mørkere hår.
Har foreløpig ikke fått sånn mørk stripe i huden og det savner jeg faktisk. Syns det var så koselig når den kom sist. Spør meg ikke hvorfor :p

Kan ikke huske jeg fikk noe sist,men har fått en stripe oppover fra navlen,med litt mørkere hår.
Har foreløpig ikke fått sånn mørk stripe i huden og det savner jeg faktisk. Syns det var så koselig når den kom sist. Spør meg ikke hvorfor :p

Slik stripe fikk jeg tidlig =) Samboer'n som la merke til den rett etter at han hadde lest om den et eller annet sted =P Har ingen mørke hår da, bare heelt lyst, supermyke hår/dun greier stort sett over hele magen =)

Haha, trodde bare det var min!! Små hår som stikker opp, herlig!! Haha.. :P

Har fått dun i fjeset, herlig med skinnskjegg ! Men så og si all hårvekst på armer er vekk, og på beina er det mindre, merkelig.

Har like mye, om ikke mer hår på magen nå :P Heldigvis av typen kort og lys som på bildet, og ikke lange svarte.. Da hadde jeg blitt deppa tror jeg!

Ja... Helt ok med denne typen, men mørke vil jeg ikke ha ;)

Men jeg har faktisk hørt at man ikke burde røre hårene (ikek barbere eller vokse), for da kunne det hende at de ikke forsvant etter fødselen? Sikkert mange myter som går rundt dette.

Jeg for min del koser meg med bjørnemagen min :D

Har ikke falt meg inn å gjøre noe med dem, men jeg er veldig veldig glad for at de forsvinner etterpå. Akkurat nå finnes ikke magen sexy uansett, så litt hår fra eller til gjør ingenting :)

Men jeg har faktisk hørt at man ikke burde røre hårene (ikek barbere eller vokse), for da kunne det hende at de ikke forsvant etter fødselen? Sikkert mange myter som går rundt dette.

Jeg for min del koser meg med bjørnemagen min :D
Jeg har ikke hørt noe om det, men det var det første jeg tenkte da jeg leste det også.. =)
Jeg koser meg også med "bjørnemagen" min =) Det samme gjør samboer'n, så da er det vel ingen sak.. Han syntes hårene gjør den så myk og god =P (Han koser og snakker litt over gjennomsnittet mye med magen =P )

Sånn stripe har jeg fått å :)

Back
Topp