Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje det varmer den lille i magen?! =P Heeh.. Burde vel vært litt tykkere pels da kanskje =PHaha. Ja, det er jo ekstra deilig og varmt nå...eller ikke.
Kan ikke huske jeg fikk noe sist,men har fått en stripe oppover fra navlen,med litt mørkere hår.
Har foreløpig ikke fått sånn mørk stripe i huden og det savner jeg faktisk. Syns det var så koselig når den kom sist. Spør meg ikke hvorfor![]()
Jeg har ikke hørt noe om det, men det var det første jeg tenkte da jeg leste det også.. =)Men jeg har faktisk hørt at man ikke burde røre hårene (ikek barbere eller vokse), for da kunne det hende at de ikke forsvant etter fødselen? Sikkert mange myter som går rundt dette.
Jeg for min del koser meg med bjørnemagen min![]()
Sånn stripe har jeg fått åKan ikke huske jeg fikk noe sist,men har fått en stripe oppover fra navlen,med litt mørkere hår.
Har foreløpig ikke fått sånn mørk stripe i huden og det savner jeg faktisk. Syns det var så koselig når den kom sist. Spør meg ikke hvorfor![]()