Hårete legger

Mimo

Forelsket i forumet
Aldri før har håret på leggene vokst så fort som det har nå. Er det flere som merker det samme? Jeg blir smågal av å måtte barbere hele tiden!!

merker ikke noen øking i hårene på leggene, muligens pga de er veldig hårete fra før... mena t jeg ikke mister så sinnsykt mye hår på hodet er hjertelig velkommen... ;-)

Har fått mindre. Nesten ikke hårvekst i det heletatt, men om det skyllest svangerskap eller at jeg har begynt å vokse dem vet jeg ikke.

Har fått mindre. Nesten ikke hårvekst i det heletatt, men om det skyllest svangerskap eller at jeg har begynt å vokse dem vet jeg ikke.

Det vokser alltid litt tregere når man har begynt med voks. Så der er du foreløpig heldig :)

Godt at det er flere enn meg med enorm hårvekst!!! Er en liten trøst, hehe. Å gå sommeren i møte (strengt tatt er jo sommeren allerede her, men pga dårlig vær er jeg mer i regnbukse enn i shorts, så sommeren føles ikke akkurat tilstedeværende..) med denne hårveksten er ikke akkurat hyggelig...

Prøvde en son spørsmål greie for å gjette kjønn og hårvekst kom som et spørsmål XD

Føler med dere! Samme problemet her også! Blir sprø!;o Men regner mer enn det er sol nå om dagen, så stresser ikke så mye med å barbere hver dag;p

Back
Topp