Håret!!!

buster

Forumet er livet
Uuuuææææ....

Mister MASSE hår om dagen!! er kjempemasse i sluket etter at jeg har
dusja og i børsten!

Flere som har opplevd dette? Noen som vet hva jeg kan gjøre for å stoppe
det?

Blir snart skalla jeg,visst dette fortsetter....[:'(]

Dette hørtes ikke koselig ut. Vet ikke helt hva jeg skal si. Har ikke opplevd det før. Håper det går over da.
Klem

Har opplevd det for noen år sia. Husker ikke om jeg gjorde noe for å stoppe d men tror ikke det. Gikk litt i perioder over noen år så ble det bedre.

Uff da....det der er et velkjent spørsmål på salongen.
Fortvilte småbarns mødrer som mister hår...
jeg pleier å anbefale Kerastase Bain Prevensjon Sjampo + active7 hårvann!
Mannfolk som holder på å miste håret bruker det MASSE, og ammende mødrer sveger til den....

De fleste sier de funker kjempebra!!  Vet ikke personlig selv da, mister ikke så mye hår heldigvis.... men det er jo verdt et forsøk...[;)]

Tusen takk for tips Chill24!! Jeg løper og kjøper!! [:D]

Ikke for å være negativ...men trodde grunnen til at en mister håret er hormonell(under og etter gradivitet)...Og har hørt at en ikke mister så mye hår under selve svangerskapet, men etter så mister en den vanlige mengden pluss de håra som ikke datt av under gradiviteten og da føles det ut som om det er kjempemye hår som detter av og det føles livløst....
trodde bare ikke at en shampo og hårvann kunne fikse noe som er hormonelt...[8|]

Er villig til å prøve alr jeg!! [:D]

men det kan hende det er noe i det du sier...

Jeg har alltid hatt ganske tynt hår, men under
graviditeten ble det ganske mye tjukkere, så det er
mulig at det er det som detter av nå, og at da virker
det mye...

Bare det stopper snart, har jo holdt på slik i 3 uker nå!!! [&:]

Tja....det er mange teorier ute å går...og det er vanskelig å vite hva som stemmer...

men det som vistnok skjer er at hårvannet og sjampoen stimulerer de hårrøttene som
ikke er så  "gode" og dermed har lett for å dette av når man blir hormonell...
styrker dem slik at de ikke faller så lett av...
dette er teorien asså...så jeg kan jo ikke garantere at det funker i praksis...
men de sier i alle fall så de som har brukt det!?!

Skader iallefall ikke å prøve!! [:D]

Mmm....chess mener jeg har det..og ellers alle kerastase forhandlere..bare å spørre på ulike salonger.
Er som regel en salong på hvert sted som har kerastase!

Tror sjampoen er 185 eller noe sånnt og active-7en ca. 200!
Varer kjempelenge da, de er skikkelig drøye i bruk!

Jeg måtte ta sluken hver eneste gang jeg dusja, og har fått viker og er skikkelig tynn i håret på sidene. Slutta å miste hår den mnd jeg fikk mensen tilbake, og nå har det begynt å vokse ut nytt hår i vikene mine. Går vel sin gang tenker jeg[:D]

Hjelpes !!! Jeg mister ikke så mye hår... Hmmm... jeg som har så tykt hår da. Kunne gjerne mistet litt....
Klem

Hjelpes !!! Jeg mister ikke så mye hår... Hmmm... jeg som har så tykt hår da. Kunne gjerne mistet litt....
Klem

Da er vi to...trodde det skulle dette av masse etter fødsel,men neida..like tjukt her...står rett til værs....men kan hende det ikke datt så mye av meg siden jeg ikke ammer..[8|]

ORIGINAL: Chill24

Uff da....det der er et velkjent spørsmål på salongen.
Fortvilte småbarns mødrer som mister hår...
jeg pleier å anbefale Kerastase Bain Prevensjon Sjampo + active7 hårvann!
Mannfolk som holder på å miste håret bruker det MASSE, og ammende mødrer sveger til den....

De fleste sier de funker kjempebra!!  Vet ikke personlig selv da, mister ikke så mye hår heldigvis.... men det er jo verdt et forsøk...[;)]

Har en kamerat som jobber med kerastseprodukter, (og som frisør) og han anbefalte meg det produktet hvis "uhellet" skulle være ute. Har heldigvis ikke trengt det enda da[:)]

Jeg også mister - fikk ikke tjukkere hår når jeg var gravid - men nå mister jeg som aldri før[:'(]

Back
Topp