Håret

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
Merker dere om dere får finere hår nå? I gravid og barn-appen står det nettopp det..
Men jeg røyter like heftig som før og føler det ser tristere og tristere ut for hver dag [emoji23]

Jeg mister mer hår enn noen gang før og det ser ut som om det har dødd på en måte. Var hos frisøren på mandag og følte meg ikke fin da engang [emoji21]

Jeg mister mer hår enn noen gang før og det ser ut som om det har dødd på en måte. Var hos frisøren på mandag og følte meg ikke fin da engang [emoji21]

Kanskje det betyr at ungene får skikkelig fint hår [emoji23][emoji23]

Tidlig i graviditeten var det ILLE! Mistet masse hår. Nå ser jeg at "babyhårene" og tafsene fra forrige ammeperiode har begynt å vokse ut. Tykkere og lengre, så ser ut som det har snudd:shy:

Har de siste ukene kjent at håret har begynt å komme seg! Føles fyldigere og blir ikke like fort fett lenger, utrolig deilig! [emoji4] hørte fra min mor at hun har fått finere hår for hver gang hun gikk gravid, håper virkelig det samme skjer med meg [emoji4]

Sist svangerskap fikk jeg veldig fint og glasfult hår.. denne gangen derimot :dead:
Røyter som eg gal, fett og tørt hår! Meeen, jeg har stripet håret i maaaange år og i dag var jeg hos frisøren og farget det (stripet) mørkere! Satser på at det blir mer liv i det nå!!!!;)

Røyter som en tulling[emoji15] Men husker det var sånn i starten de andre gangene også. Så røytet jeg omtrent ikke fra ca midten og ut så satser på det gjentar seg. Men så har jeg mistet ca halve manken igjen da fra ungene har vært 4 mnd[emoji849]

Røyter som en tulling[emoji15] Men husker det var sånn i starten de andre gangene også. Så røytet jeg omtrent ikke fra ca midten og ut så satser på det gjentar seg. Men så har jeg mistet ca halve manken igjen da fra ungene har vært 4 mnd[emoji849]
Helt samme erfaring!

Mitt er mindre tørt (og mer fett dessverre) men mister masse hår. Er jo nettopp ferdig med et halvt svangerskap, så antar at hormonene ikke er helt i vater etter det.

Mulig jeg har misforstått - men er ikke håret dødt? Akkurat som negler? Hvordan kan det forandre seg under en graviditet..? Jeg kan forstå om håret som vokser ut MENS du er gravid blir påvirket av graviditeten, men det håret du allerede har kan vel ikke forandre seg? Eller er jeg helt borte?[emoji23][emoji85]

Mulig jeg har misforstått - men er ikke håret dødt? Akkurat som negler? Hvordan kan det forandre seg under en graviditet..? Jeg kan forstå om håret som vokser ut MENS du er gravid blir påvirket av graviditeten, men det håret du allerede har kan vel ikke forandre seg? Eller er jeg helt borte?[emoji23][emoji85]
For min del virker det som at håret vokser mer ut nå, og hodebunnen er mye bedre så jeg ikke får så fett hår [emoji4]

Back
Topp