Håret!!

Trinusn

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Julibarna 2019
Septemberlykke 2021
Noen som har oppdaget endringer på hår/hud etter fødselen? :-)

Her har jeg fått fett/klissete hår, uansett om det er nydusjet eller ikke :( skikkelig surt! Noen tips?

Ingen endringer enda! Ikke mistet noe hår, ikke fett og slitt, men min frisør aka bestevennine sier det kommer etter 3 mnd :( men håper jeg slipper :p

Ingen endringer enda her heller. Utenom at jeg føler jeg fikk så mange grå hår under graviditeten :o

Jeg mistet en del hår. Kunne dra og dra og dra, virket ikke som om det ville slutte. Å jeg har ganske så tynt hår fra før

Har aldri merket noe på håret bortsett fra at det har blitt mørkere for hvert barn☺️

Jeg kvir meg til håret starter å dette av ja. Husker fra de andre to gangene at jeg mistet myyye, og fikk jo de vikene,Heheheh.

Fått skikkelig fett hår jeg også..også har jeg fått en god del kviser. Så fet hud og fett hår er det jeg har fått etter fødsel... Jeg vurderer å prøve å bytte shampoo for håret hvertfall. Har du prøvd det?

Fått skikkelig fett hår jeg også..også har jeg fått en god del kviser. Så fet hud og fett hår er det jeg har fått etter fødsel... Jeg vurderer å prøve å bytte shampoo for håret hvertfall. Har du prøvd det?

Mannen kom hjem med en redken shampo i går som heter scalp relief som er for mye olje/fett i hodebunnen, mye bedre etter en vask :-)

Har fått en del kviser. Ser nesten ut som en tenåring til tider. Håret er fett og ekkelt. I tillegg til å lukte sur melk og gulp. For ikke å snakke om posene under øynene som følge av søvnmangelen. Føler meg rålekker for tiden :p

Har fått en del kviser. Ser nesten ut som en tenåring til tider. Håret er fett og ekkelt. I tillegg til å lukte sur melk og gulp. For ikke å snakke om posene under øynene som følge av søvnmangelen. Føler meg rålekker for tiden :p
Skulle tro du hadde sett meg med den beskrivelsen!
Disse kvisene hadde jeg ikke forventet!

Back
Topp