Håret

minmin

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Jeg mister veldig mye hår. Begynner å bli synlig om jeg ikke bruker strikk. Noen som vet noe som fungerer for å stoppe det?

Røyter som en katt selv. :(
Var sånn når jeg amma de to andre også.
Men syntes det hjelpte med en god klipp og en hårkur.

Frisøren min sa at hvis jeg begynner å miste hår så skulle jeg komme til henne. Virket som hun visste hva som kunne gjøres for å skjule det. :)

Har ingen råd, men stemmer i; føler jeg grer av meg halve parykken og det er hår OVERALT!

Veldig vanlig, og ingenting man kan gjøre med det :O
Med første trodde jeg noe var alvorlig galt.

Og det kommer ikke bare av amming, jeg har ikke ammet nr. 2 og nr 3, men røyter som faen likevel :P

Forrige gang klippet jeg masse av håret , men når alt hår tapet begynt og vokse ut igjen ble håret enda mer unikt;) så denne gangen tror jeg bare at jeg beholder lengden

spisekisel funker veldig bra i tillegg til at håret gror mye fortere blir blankt, sterkt og fint :) Har ei venninne som har skinna seg etpar ganger og plutselig ville ha langt hår igjen og da begynt med kosttilskuddet høyaktiv spisekisel og har aldri sett et hår gro så fort! :)

Takk for tips:) har begynt med tran igjen og det ser ut til å fungere litt i allefall

Jeg mistet mye hår første gang, men nå er det minimalt (bank i bordet). Men jeg tar tran nå, så det kan være årsaken.. :)

Man mister stort sett lite hår under graviditeten, men når hormonene er ute av kroppen så kvitter den seg med alt det overflødige...så lenge det er hormonelt er det vel dessverre lite og gjøre noe med ;) Jeg flytta skillen min til motsatt side sist, og det hjalp hverfall litt på utseende..hehe..

Back
Topp