håret..

Kaya

Forelsket i forumet
Adam har begynt å miste en del hår, så det på "puta" (en klut jeg har der han har hodet bare i tilfelle gulp o.l) at det lå en del hår der.. er det vanlig? Kanskje dumt spørsmål...

Ja det er helt normalt at de mister det første håret, ganske mange blir relativt skallet en god periode det første året. Synes det er skjønt jeg [:D] 

ORIGINAL: Trudelillelutt

Helt vanlig at babyene mister håret sitt. Isak har en "skalla" flekk i bakhodet.

Okey, er det bare det første håret som forsvinner da, sånn at det kan komme nytt "ordentlig" hår?...

ORIGINAL: Eirin_3

Jepp da skifter de ofte farge også, spennende.

oii, det ER spennende ja.. til nå er vi to foreldre med brune og brun/grønne øyne og mørkt hår.. og til nå har babyen BLÅ øyne, men brunt hår, skal bare se at han blir blond nå..hehe[:D][:D]

He he det er veldig spennende å se. Vi er begge mørk i håret, men Markus ble helt lys fra han var 1-3 år og nå blir han mørkere og mørkere igjen. Lurer på hvilken farge Marie får..

hehe så komisk. Her har vi motsatt problem..Jeg må snart klippe Marcus - ellers ligner han på en jente snart med det lange håret[:D]

Hehe. Tror det er vanlig ja. Snuppa ser ut som en gammel mann nå, med bare langt hår nede rundt kanten!  Alt på toppen har falt av... [:D]

Marie har fått masse korte hår som kommer ut inni det hun hadde som nyfødt så hun blir nok ikke skallet, men jeg vet alikevel ikke hvilken farge hun kommer til å få. Lurer på om hun blir litt lys, men det er ikke lett å se

Jepp... den skalla flekken er på plass i bakhodet på Ludvig også, til mammas store fortvilelse... [:(] Puta hans var full av små, tynne hår... Vil ikke at han skal miste de nydelig gullhåra sine...  Ja, ja, begynner å venne meg til det da, og heldigvis er ikke flekken så sltfor stor... (ennå...[8|])

Back
Topp