Håret..

rampen

Betatt av forumet
Novemberskattene 2014 <3
Flere som merker at håret er helt umulig å få orden på nå for tiden? Det er jo helt uregjerlig hos meg iallfall... slitsomt.

Flere som merker at håret er helt umulig å få orden på nå for tiden? Det er jo helt uregjerlig hos meg iallfall... slitsomt.

Jaaaaaaaaa :/ vurderer hver dag om jeg skal klippe meg. Er håpløst.

Sent from my iPhone using BV Forum

Håret mitt har vært veldig fettete de siste ukene :( Trenger også en tur til frisøren...

Mulig det er verre nen mitt hår er alltid vanskelig. Når meg nesten til rumpa. Upraktisk egentlig :P

Jeg røyter som ei bikkje, uten å overdrive.. Det er så utrolig irriterende og ekkelt for det ligger lange mørke hår over alt:confused:

Tenker at jeg vil klippe meg men også at jeg kommer til å savne det lange når jeg blir kort isåfall :p

Mitt blir så fett med en gang! Slitsomt:/

Mitt er like fint som alltid :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mitt er helt vanlig så langt :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Gå på apotek eller frisørsalong og kjøp dere Nisim shampo mot fet hodebunn :) genial shampo mot fett hår :(

Jeg føler at håret mitt har blitt veldig mye tykkere!

Dødt å røyter som bare rakkeren. Etter aborten i vinter har det vært mye røyting. Jeg røyta mye da jeg fikk vesla også, så henger nok sammen. Må nok kure litt oftere framover, evt klippe det litt kortere.

Veldig varierende..en dag fett rett etter vask, dagen etter tørt.. men det vokser fort :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Håret er mer fett ja, men det er ikke det som er plagsomt - det går rett og slett ikke an å gjøre noe som helst med det.

Back
Topp